💬
Logga in
Fuska.se

Nationella I Svenska

19 svar · startad

Trådstartare #1

Japp. Nu är skiten gjord (:

Vilken uppgift valde ni och hur tror ni det gick? Förväntar mig även resultatet när proven är rättade ^^

Själv valde jag att skriva debattartikeln. Gick ganska bra tror jag faktiskt. hoppas på vg+.

Krönika. Hoppas givetvis på MVG, men nöjer mig med VG :P

Sen är det för jävligt att man var född den 18 och då ska krönikan in till skolverket också xD

Nattliv ftw. Jag får ju klart vg för jag skrev om dh. :ph34r:

@n3Vah: Bara så du vet skrev du för litet och för mycket för en debatt artikel. Det sa affe te mig. :ph34r:

Usch, NP i SV suger hårt.

Jag tog 3. Debattartikel och skrev en 1 sida lång argumentation om att jag måste hinna hem innan 18:00 så att jag kan raida, hoppas på G-

6 Feb 2009

Fick VG på läsförståelse - Duger väl :P

Senast ändrad:

Det blev Nattliv. ;]

Det gick väl bra, hoppas på ett VG + där jag med. ;)

3:an valde jag, skrev ca 4 sidor och det lär bli bara G.

7 Feb 2009
Trådstartare #9
↗ till inlägget

@n3Vah: Bara så du vet skrev du för litet och för mycket för en debatt artikel. Det sa affe te mig. :ph34r:

Ironit överflödar. fjant. Det var kul för 30 gånger sedan.

3:an valde jag, skrev ca 4 sidor och det lär bli bara G.

Sånt är drygt x) Skrev 16 sidor på ett religionsarbete ang. Jehovas Vittnen förra terminen och fick bara g+ xD

Krönika. Hoppas givetvis på MVG, men nöjer mig med VG

Sen är det för jävligt att man var född den 18 och då ska krönikan in till skolverket också xD

Varför ska den in till skolverket? :o Det ahr jag inte hört någe om?

Senast ändrad:

Valde 4an, novell, svenska är min starka sida i skolan, har G i alla ämnen utom svenska, MVG. Känns sjukt trygt.

ja tog ochså novell.

↗ till inlägget
Krönika. Hoppas givetvis på MVG, men nöjer mig med VG

Varför ska den in till skolverket? :o Det ahr jag inte hört någe om?

Det är ju lärarna som betygsätter och rättar nationella proven, men ett par prov skickas sedan till skolverket så de kan kolla att lärarna faktiskt gett korrekta bedömningar.

8 Feb 2009

Jag valde 2.a alternativet på Nattliv(novellen)

Den blev ganska bra men får nog bara G men hoppas på VG

11 Feb 2009
↗ till inlägget

Skrev om Dreamhack jag mer, nattliv <3
20 Feb 2009

Skrev en krönika med egna erfarenheter och fakta från "Det dödliga ungdomsvåldet".

2 Mar 2009

Skrev Debatten

att alla ungdomar kommer sova till 10 o sen va uppe på natten o härja

Skrev Novell.

3 Mar 2009

Skrev också novell. Synd att man inte har så bra fantasi :(

11 Apr 2009

Jag skrev en novell jag också, som jag fick G+ på. Synd att det är sekretess på skiten för annars hade jag velat ha tillbaka den igen.

MVG i muntliga

12 Apr 2009
↗ till inlägget

Jag tog 3. Debattartikel och skrev en 1 sida lång argumentation om att jag måste hinna hem innan 18:00 så att jag kan raida, hoppas på G-

Hahahaha, fick mig att asgarva xD Hoppas det var en bra argumentation, men läraren förstår nog dig ;)

Nästa år, då blire min tur!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in