Nån som brukar se Trollkarlens Hemligheter?
Kanal 5
Söndagar kl 21:00
Asbra Tv-Serie som handlar om att dom avslöjar kända trolleritrick
Just nu är det på del 5 tror jag av 12
Nån som brukar se Trollkarlens Hemligheter?
Kanal 5
Söndagar kl 21:00
Asbra Tv-Serie som handlar om att dom avslöjar kända trolleritrick
Just nu är det på del 5 tror jag av 12
Aa, det är asbra!
Jorå, fast lite segt är det.
Och berättarröstmannen har ju ingen känsla... :rolleyes:
Tjejerna tar uupp för mycket av programmet. Me like! ;)
Ser det varje gång, det med flismaskinen var nice igår :-)
↗ till inläggetaa, man anade inte precis att han hoppade ner vid sidan bakom en spegelSer det varje gång, det med flismaskinen var nice igår :-)
↗ till inläggetJag såg speglen direkt :lol:↗ till inläggetaa, man anade inte precis att han hoppade ner vid sidan bakom en spegelSer det varje gång, det med flismaskinen var nice igår :-)
Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten.
Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap.
↗ till inläggetTyp hälften är inför tv publik...Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten.
Och inte för å tala om "Hemligheten bakom det här tricket är att det endast går att genomföra till en TV-publik" - WTF? Jag har sett mycket bättre "magi" på tv ;) Sånt här trolleri ska ju kunna genomföras till riktig publik med väluttänkta trick, inte j*vla digitalt crap.
Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt?
Det är ju femte avsnittet, det kommer troligen bli bättre...
PS!!! Assistenterna ska ju vara i bikini ;)
↗ till inläggetAtt sticka svärd i någon som ligger i en kista är ju supersweet, men inte om kistan ser ut som något du hittar i AREA 51. Sen alla dessa skynken som täcker för hela tiden. Ett bra trick ska planeras och utföras så noga att man inte har någon aning över huvudtaget hur det kunde gått till. Man ska ju inte tänka "Okej, någonting hände ju uppenbarligen bakom skynket...".↗ till inläggetTyp hälften är inför tv publik...Tycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten.
Är såga av i mitten opopulärt? Är gå på vatten opopulärt? Är att spetsa nån med ett svärd opopulärt?
↗ till inläggetAtt sticka svärd i någon som ligger i en kista är ju supersweet, men inte om kistan ser ut som något du hittar i AREA 51. Sen alla dessa skynken som täcker för hela tiden. Ett bra trick ska planeras och utföras så noga att man inte har någon aning över huvudtaget hur det kunde gått till. Man ska ju inte tänka "Okej, någonting hände ju uppenbarligen bakom skynket...".↗ till inläggetTycker det är lamt. Tricken de avslöjar är dåliga och opopulära, sen är hela programmet sexistiskt när det kommer till de halvnakna tjejerna och skämten.
Typ hälften är inför tv publik...
Men ungefär om man trollar bort någon under skynket osv så är det ju klart att man ska ha skynken...
Men jag gillar inte när dom har skynken på ett trick som inte skulle behöva de...
Men mer än hälften av tricken så fattade jag ionte hur dom gjorde, ungefär då dom snurrade tjejens huve osv
Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig på berättarrösten som hela tiden kommenterar trollkarlens assistenter.
↗ till inläggetHåller med...Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig hela tiden på berättarrösten som jämt ska kommentera trollkarlens assistenter hela tiden.
Då en tjej kommer in:
"Här kommer han super sexiga assistent, synd att hon måste gå in i lådan så vi inte får se hennes läckra kropp längre"
Berättarrösten låter ganska dum ibland, typ då tjejen vart spetsad:
"Hon blir inte spetsad på riktigt" NÄHÄ, menar han verkligen de? :P (Sarkastik)
↗ till inläggetJag håller med till 100%↗ till inläggetHåller med...Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig hela tiden på berättarrösten som jämt ska kommentera trollkarlens assistenter hela tiden.
Då en tjej kommer in:
"Här kommer han super sexiga assistent, synd att hon måste gå in i lådan så vi inte får se hennes läckra kropp längre"
Berättarrösten låter ganska dum ibland, typ då tjejen vart spetsad:
"Hon blir inte spetsad på riktigt" NÄHÄ, menar han verkligen de? :P (Sarkastik)
Tycker att trollkarlen är feg som har mask...
Tycker han är riktigt dålig, han fick en läskburk att flyga genom att limma fast den på fingret... <_<
De är ju kul att kolla på men jag stör mig på att han ska ha ett skynke på nästan alla trick. Då får jag lixom känslan att alla trick är väldigt lika...
↗ till inläggetskulle han använda tankekrafter eller?Tycker han är riktigt dålig, han fick en läskburk att flyga genom att limma fast den på fingret... <_<
Allt som händer då man inte ser kan man lista ut att det är något lurt, när han säger "Dom släcker ljusen sen så flyttar han sig därifrån" blir man bara besviken :/
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in