På grund av ombyggnaden av affären så kommer det från och med nu EJ vara möjligt att tjäna in några nya FuskaMynt. Affären beräknas öppnas på söndagskvällen och då blir det möjligt att tjäna FuskaMynt igen.
Möjlighet Att Tjäna Fuskamynt Avstängt
Yay! Ombyggnad av affären! :D
Hoppas det kommer några nya coola funktioner.
En fråga bara, kommer vi att få se lotteriet igen!? Det vore så :cool: om det kommer tillbaka!
Härligt att du tar tag i affären. ;)
Ok! Nice!! :cool:
Bra att någon tar detta. Det var på tiden.
↗ till inlägget/agreeEn fråga bara, kommer vi att få se lotteriet igen!? Det vore så :cool: om det kommer tillbaka!
↗ till inläggetBra att någon tar detta. Det var på tiden.
Bara admin som kan göra det? Tror du vi kan? lol
/Dance
Ni får gärna komma med förslag på funktioner till affären men fokus ligger på att bygga om den helt från grunden och ta med de funktioner som finns nu och används mycket eller gör nytta. Detta innebär att en hel del saker från affären försvinner då vi inte anser det tillför tillräckligt mycket eller helt enkelt används för lite.
Kommer ni med förslag så beskriv de så noga ni kan. Kom helst dock med förslag på "mindre" funktioner då några större inte lär dyka upp nu iaf.
↗ till inläggetNi får gärna komma med förslag på funktioner till affären men fokus ligger på att bygga om den helt från grunden och ta med de funktioner som finns nu och används mycket eller gör nytta. Detta innebär att en hel del saker från affären försvinner då vi inte anser det tillför tillräckligt mycket eller helt enkelt används för lite.
Kommer ni med förslag så beskriv de så noga ni kan. Kom helst dock med förslag på "mindre" funktioner då några större inte lär dyka upp nu iaf.
Nån typ av rabbatkupong som man får genom att skicka in fusk/omdömen/nyheter, rabattkupongen kan ligga på 5 % rabatt.
Bara en idé ..
Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.
Sänka varningskortet till kanske 8000 istället
↗ till inläggetDe är klart jag förstod :P↗ till inläggetHoppas bara du fatttar att jag var oseriös i mitt förra inläggSänka varningskortet till kanske 8000 istället
nej 4000 eller 5000 högst 7000
Men jag tycker dom minst ska vara 6000 iallafall
↗ till inläggetVad är "Ändra din titel"?Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.
Har aldrig riktigt fatta det..
↗ till inläggetinte jag heller :o↗ till inläggetVad är "Ändra din titel"?Att ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.
Tror nog de är namn
↗ till inläggetinte jag heller :o↗ till inläggetAtt ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.
Vad är "Ändra din titel"?
Tror nog de är namn
Istället för rank, exempel "#3 mini fuskare".
↗ till inlägget↗ till inläggetAtt ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.
inte jag heller :o
Tror nog de är namn
Jaha!
Tack för att du sa de...
↗ till inlägget↗ till inläggetAtt ''ändra din titel'' ska vara lite billigare.
inte jag heller :o
Tror nog de är namn
... så kan det stå "Börsmäklare" eller "Strepsils" eller något annat du känner för!
hoppas det blir några kul saker som man kan slösa sin fm på.
Kommer vi behålla våra FM? Asså få samma som innan?
Förstod inte riktigt
En logg såklart?