Se andras FuskaMynt
Resultat:
admin har just nu 76163 FuskaMynt.
Se andras FuskaMynt
Resultat:
admin har just nu 76163 FuskaMynt.
↗ till inläggetMina FM har försvunnit :S
Dina FM har inte försvunnit. Gå bara in på Affär så kan du se till höger.
↗ till inlägget↗ till inläggetmm, köte en nyss och blev förvånad av att Member BARA hade 3 varningar (dvs lika många som mig). Trodde att han skulle ha 4Varför är alla mina FuskaMynt borta?
edit* Jag kollade en extra gång och där fanns dem. Antagligen så var man tvungen att gå in på banken en extra gång för att ens FuskaMynt ska återställas.
Men härligt att banken är öppen igen, och är lite extra glad över att mitt förslag om att kunna se andras varningar gick igenom. :)
Han fick ju hur mkt pengar som helst av sin mamma och spamköpte FM och vips så fort han fick varningar köpte han varningskort..
Jag saknar min "ändra föremål" meny^^ För övrigt ser den nya affären snygg ut, föreslår att mods kan se andras fm alltid precis som vi kan se varningar, rätt meningslöst men jag säger inte nej till mer mod-krafter och funktioner :)
↗ till inläggetVarför det? Ni har väl inget med FuskaMynt att göra?Jag saknar min "ändra föremål" meny^^ För övrigt ser den nya affären snygg ut, föreslår att mods kan se andras fm alltid precis som vi kan se varningar, rätt meningslöst men jag säger inte nej till mer mod-krafter och funktioner :)
↗ till inläggetNä det är rätt meningslöst men alltid kul med fler funktioner som jag sa :)↗ till inläggetVarför det? Ni har väl inget med FuskaMynt att göra?Jag saknar min "ändra föremål" meny^^ För övrigt ser den nya affären snygg ut, föreslår att mods kan se andras fm alltid precis som vi kan se varningar, rätt meningslöst men jag säger inte nej till mer mod-krafter och funktioner :)
dåligt. jag har förlorat mina 10 byta användarnamn som fanns förut och som jag buggade till mig :( jag vill ha tillbaka dem!!
↗ till inläggetdåligt. jag har förlorat mina 10 byta användarnamn som fanns förut och som jag buggade till mig :( jag vill ha tillbaka dem!!
Om man buggar sig till sig så är det orättvist för dom andra? :(
Nu kan man ju lätt ljuga till sig en avatar i avatarforumet.
↗ till inläggetNu kan man ju lätt ljuga till sig en avatar i avatarforumet.
Hur dådå?
↗ till inläggetDet tänkte jag inte på, jag hade ett som är borta nu, det gick ändå inte att använda.dåligt. jag har förlorat mina 10 byta användarnamn som fanns förut och som jag buggade till mig :( jag vill ha tillbaka dem!!
Jag tycker att det är väldigt dåligt att man inte kan se andras fuskamynt...
Annars så är den nya affären nice :)
Tycker att det är bra att "Få 0 - 1000 fuskamynt" grejerna är bort tagna.
Gillar dedär med senaste inkomsterna också :D
Bra med fuskamynten imo, way to much snack om dom tbh. Förstår dock inte varför jag fick 2100 fuskamynt av Fuskaboten?
Edit: Skulle vara roligt att kunna se sina egna fuskamynt i sitt inlägg :) ?
Fin "resell" funktion. Sälj ditt hjul för 5 FM. (Eller något i den stilen). D;
Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål?
↗ till inläggetSå att inte en bot ska kunna göra det automatiskt, förmodar jag.Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål?
↗ till inläggetÖöh, vad menar du?↗ till inläggetSå att inte en bot ska kunna göra det automatiskt, förmodar jag.Varför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål?
↗ till inläggetÖöh, vad menar du?↗ till inläggetVarför ska man skriva säkerhetskod (eller nåt sånt) när man skickar FM/föremål?
Så att inte en bot ska kunna göra det automatiskt, förmodar jag.
Typ så ingen hacker ska kunna bugga fm
↗ till inläggetVarför fick du fuskamynt av fuskabot :o↗ till inläggetOrättvist :verymad: ! Jag fick bara 700!Bra med fuskamynten imo, way to much snack om dom tbh. Förstår dock inte varför jag fick 2100 fuskamynt av Fuskaboten?
Edit: Skulle vara roligt att kunna se sina egna fuskamynt i sitt inlägg :) ?
Undrar varför?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in