Själv har jag köpt spionprylar på www.prylstaden.se. Rätt så fiffiga prylar. Är väldigt svag för såna grejjer. Handlar även på dealextreme. Sen handlade jag på en riktigt grym amerikansk prylsida för ett tag sen, men kommer inte ihåg adressen. :(
Vart Kan Man Köpa Roliga Prylar?
Nån som har köpt från coolstuff.se?
↗ till inläggetVafan, epic bump.Själv har jag köpt spionprylar på www.prylstaden.se. Rätt så fiffiga prylar. Är väldigt svag för såna grejjer. Handlar även på dealextreme. Sen handlade jag på en riktigt grym amerikansk prylsida för ett tag sen, men kommer inte ihåg adressen. :(
Typ 1,5 månader
jaha? Det är ju inte så farligt. Hans inlägg hade en mening också (till skillnad från ditt)
↗ till inläggetjag har gjort det nu, en av sakerna funkade inte och de skickade bara en ny utan några extra kostnader, as bra.Nån som har köpt från coolstuff.se?
finns lite saker på buttricks...
Fin bump. Men dealextreme har en del. Jag köpte nyss en http://www.dealextreme.com/p/shock-you-fri...tical-joke-8566 som funkar bra och har ett korrekt pris till skillnad från många svenska affärer. Sök "prank" eller "practical joke" så finns det mer roligt.
www.geekgalaxy.se roliga saker