💬
Logga in
Fuska.se

Ryssarna Hatar Sverige Efter Melodifestivalen!?

18 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

ja som rubriken säger hatar ryssarna Sverige efter melodifestivalen.

Jag har hört att efter melodifestivalen va det många från publiken som klagade på att ryssarna

sög när du sjöng tingeling på ryska.

Tror ni att detta är sant?

P.s skriv inte ja eller nej. Utan motivera svaret.

Mitt svar:

Nej, varför skulle ryssarna hata sverige. Alla får väll tycka vad dom vill.

Visa i publiken kanske inte gillar ryska? Eller så kanske dom tyckte att låten var dålig?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Finns inte så mycket att diskutera om, tycker bara att ryssarna borde tåla mer. Allt var ju som sagt ett skämt, men dem tar ju allt på blodigt allvar. Vi borde driva mer med dem.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

ja som rubriken säger hatar ryssarna Sverige efter melodifestivalen.

Jag har hört att efter melodifestivalen va det många från publiken som klagade på att ryssarna

sög när du sjöng tingeling på ryska.

Tror ni att detta är sant?

P.s skriv inte ja eller nej. Utan motivera svaret.

Mitt svar:

Nej, varför skulle ryssarna hata sverige. Alla får väll tycka vad dom vill.

Visa i publiken kanske inte gillar ryska? Eller så kanske dom tyckte att låten var dålig?

förstår inget av vad du skriver
Nivå 6 · Fuskare

Vad spelar det för roll, de har alltid hatat oss.

Ja, dom sa det på Rix FM. Ryssarna tyckte det inte var kul alls, men ryssarna gillar ju många länder också :rolleyes:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jaja, so be it.

WAAAAAAAAAR!!!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Snart kommer det ryska T-80 UD's rullande vid svenska gränsen.

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag tycker Ryssland borde ha lite mer tålamod och acceptera mer. Iofs förstår jag att dem inte gillade dem, det borde ingen göra, det var ju så fruktansvärt tråkigt :S

Nivå 13 · Mästerfuskare

Ryssland borde skaffa humor. ;|

Who cares about russia?

- The russians!

Men, ett practical joke med fördomar som balalajkagruppen, babujskadockorna o det får dom tåla. Dom kan la göra en Sverige sketch då med mesiga, retarderade killar omringade av nakna snygga blondiner.(En svensk stereotyp, ja)

:'D

21 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker att alla länder i hela världen ska reta ryssland!! Dem tror att dem e så bra bara för att dem har det största landet!!! :P

Senast ändrad:

24 Mar 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

först gas ledning och nu det här,f*n att dom aldrig ger sig.

25 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Snart kommer det ryska T-80 UD's rullande vid svenska gränsen.

hahahah, Det var kul... :)

Men håller med alla andra.

Nivå 5 · Fuskare

Jag hatar melodifestivalen efter den. Inte för att det var på ryska utan för att oljudet gav mig krampanfall.

Och, ja, ryssarna borde tycka att det var kul att få sitt urfula språk publicerat i teve, även om dom började gråta över att det var så dåligt.

27 Mar 2009
Nivå 6 · Fuskare

Men suck...om ryssarna börjar hata Sverige för den där patetiska sången så bör dem omedelbart skaffa sig en gnutta humor.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Men suck...om ryssarna börjar hata Sverige för den där patetiska sången så bör dem omedelbart skaffa sig en gnutta humor.

Bortsett från att det inte fanns nån humor i den som gick att förstå sig på. Men ska dom börja "Hata" oss eller gillade dom bara inte det vi gjorde?
30 Mar 2009
↗ till inlägget

Jag hatar melodifestivalen efter den. Inte för att det var på ryska utan för att oljudet gav mig krampanfall.

Och, ja, ryssarna borde tycka att det var kul att få sitt urfula språk publicerat i teve, även om dom började gråta över att det var så dåligt.

Vaddå oljud? Så du tycker att deathcore och speedcore är bättre eller? :)

4 Apr 2009
Nivå 2 · Novis

Förstår inte vad du menar men skitsamma dom har alltid hatat oss och vi har alltid hatat dom i alla tider.

6 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Förstår inte vad du menar men skitsamma dom har alltid hatat oss och vi har alltid hatat dom i alla tider.

Jag hatar inte ryssar. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in