:verymad: Jag hade just tänkt göra en sån här tråd.
Men min familj har inte bestämt riktigt än.
:verymad: Jag hade just tänkt göra en sån här tråd.
Men min familj har inte bestämt riktigt än.
Jag vet vad jag borde göra, paddla kajak. Billigt, ansträngande i rätt tempo, kul. Perfekt :)
↗ till inlägget
Inte om man lätt blir sjösjuk :yucky:
↗ till inläggetJag ska skimma röven av mig, steka på tylösand, bruka cola, spela beachhandboll, kanske spela åhuscupen, skimma ännu mer, nästan klara 360 pop-shove it. Förmodligen, era tuppar som ska resa, jag kanske ska till Polen :3
skimming är inte det nån sorts bedrägeri syssla? :o
↗ till inläggetLåter sjukt nice, var där förra året, vatten ska man inte klaga på!Jag ska åka till Kroatien o segla. B)
Haru dykarsertefikat* stava? så äre nice snorkling!
Vi har inte planerat så mycket.
men eftersom jag har minst syl i vädret så vet jag inte riktigt :S ...
För min egen del blir det stranden, så ofta som möjligt, bad, solning.
Vara med kompis så klart =) , köra fotboll, vollyboll, bada , vattenkrig å shilla =)
och så klart, mycket glasss=)
Just det, ska på släktträff i Dalarna också.
Ska till Korfu, grekland.
Bulgarien(kanske) och Estland med fotbollslaget.
Sommarstugan
Det vanliga :)
Gillar dina trådar Moose :)
Själv ska jag slappa, jobba, festa osv som en vanlig sommar ^^ Längtar verkligen till värmen.
↗ till inläggetGillar dina trådar Moose :)
Själv ska jag slappa, jobba, festa osv som en vanlig sommar ^^ Längtar verkligen till värmen.
Tackar för det.
Hoppas på en fin svensk sommar också! Det lovar ju gott nu när det har varit fint väder runt om i sverige ett par dagar.
bada,åka ut med båten,köra moppe,åka ut till landet som kan bli grymt tråkigt i längden,hänga med polare,spela fotboll etc.
Åka till kroatien och slappa och åka ut med båten
och ner till Åhus i skåne och spela beatch handboll (urskäkta felstavning)
Ska antagligen inte göra något meningsfullt ;) Ska nog dra till Dreamhack Summer 09, chilla, bada lite kanske om man har tur med vädret <_< Annars inget speciellt facktiskt :P
↗ till inläggetSka antagligen inte göra något meningsfullt ;) Ska nog dra till Dreamhack Summer 08, chilla, bada lite kanske om man har tur med vädret <_< Annars inget speciellt facktiskt :P
Dream Summer 08 har redan varit, tyvärr :/
Jag ska sova , typ
↗ till inläggetMissclick från 08-09.. Antar att du förstod det <_< Har ändrat det nu iaf ;)↗ till inläggetSka antagligen inte göra något meningsfullt ;) Ska nog dra till Dreamhack Summer 09, chilla, bada lite kanske om man har tur med vädret <_< Annars inget speciellt facktiskt :P
Dream Summer 08 har redan varit, tyvärr :/
spela golf som vanligt och slappa, åka med husvagnen ;) till öland.
↗ till inläggetNaj, det har jag inte :/ men tack för tipset ;)↗ till inläggetLåter sjukt nice, var där förra året, vatten ska man inte klaga på!Jag ska åka till Kroatien o segla. B)
Haru dykarsertefikat* stava? så äre nice snorkling!
Köpa nytt fiskespö och dra ner till sjön och fiska. Vi kanske åker och hälsar på släkt i Tyskland. Sen kanske vi åker till något annat roligt land.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in