Vad ska ni göra under påsken?
Äta godis, festa, slappa osv.
Jag ska bara slappa hemma och äta påsk godis :)
Vad ska ni göra under påsken?
Äta godis, festa, slappa osv.
Jag ska bara slappa hemma och äta påsk godis :)
Fira med släkten, käka god mat och godis ;) Lär bli ganska slappt.
Jag ska SOOOOVA!!! :D
Men jag ska också slappa äta godis. Typ se på TV oxå...
Just nu ska vi ta lite käk med några kompisar.
Men jag har också en hög med läxor som inte gör sig själva..
Men ska försöka att inte äta för mycket godis.. choklad är aknens bäste vän.
Ska också försöka ta mig till 80 på WoW.
Grilla med några kompisar :)
Spela dator,Ps2 och äta påskgodis.
Äta påskgodis och spela.
↗ till inläggetYay! Jag är inte ensam om att fira ;) Verkar som dem flesta ska sitta inlåsta på sina rum och spela dator ist ;DGrilla med några kompisar :)
↗ till inlägget↗ till inläggetYay! Jag är inte ensam om att fira ;) Verkar som dem flesta ska sitta inlåsta på sina rum och spela dator ist ;DGrilla med några kompisar :)
Hellre det än att göra något stort av en fjantig religös tradition.
Jag ska ha fotbollsskola. Eller jag har redan haft den, den slutade för några timmar sen xD Men jag ska köpa CS på lördag :D
Typ chilla eller va med kompisarna ;)
Jag ska käka godis och spela wow.
Umgås med släkten i Göteborg, blir väl inget firande direkt, mes att umgås med folket! :3
Supa å jobba (Y)
↗ till inlägget↗ till inläggetGrilla med några kompisar :)
Yay! Jag är inte ensam om att fira ;) Verkar som dem flesta ska sitta inlåsta på sina rum och spela dator ist ;D
Hellre det än att göra något stort av en fjantig religös tradition.
Hmm... Konstiga fester du har isåfall om ni har en fjantig religös fest. Påsk är inte någon skillnad mellan jul, men jul är kanske också bara en fjantig religon fest ;)
Jag ska bli bestraffad hela lovet. Från och med idag, ska jag vara i fjällen, 136 mil hemifrån i lappland, tills nästa lördag. Och det värsta jag vet är skidor. Detta är det värsta jag vart med om. FY!
Äta mat med släkten.
↗ till inläggetSå hemskt är det väll inte? Men lite udda att ni åker skidor på Påsklovet :oJag ska bli bestraffad hela lovet. Från och med idag, ska jag vara i fjällen, 136 mil hemifrån i lappland, tills nästa lördag. Och det värsta jag vet är skidor. Detta är det värsta jag vart med om. FY!
Ska klä ut mig till påskkärring och plinga bus eller godis sen hem och vänta på tomten
↗ till inläggetHmm, alright xD Aldrig klätt ut mig till påskkärring, förstår inte poängen.. Knacka på hus och tigga godis, pfft.Ska klä ut mig till påskkärring och plinga bus eller godis sen hem och vänta på tomten
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in