fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna?
Våran Sista Skol Dag!
↗ till inläggetmeningen var att bilarna inte skulle kunna köra förbi, men de körde upp på trottoaren brevid, gömde oss inte, den lilla jäveln skulle ställe ner sig flaska och då sträkta han ut benet så den andra trillade (nästan).fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna?
↗ till inläggethttp://www.triplepundit.com/bullshit2.jpg↗ till inläggetmeningen var att bilarna inte skulle kunna köra förbi, men de körde upp på trottoaren brevid, gömde oss inte, den lilla jäveln skulle ställe ner sig flaska och då sträkta han ut benet så den andra trillade (nästan).fyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna?
↗ till inläggethttp://www.triplepundit.com/bullshit2.jpg↗ till inläggetfyfan vad tråkiga ni var, såg rätt töntigt ut när ni sprutade vatten på dom sen gömde er baki läktaren. Jag fattar inte heller vad som var kul med konerna?
meningen var att bilarna inte skulle kunna köra förbi, men de körde upp på trottoaren brevid, gömde oss inte, den lilla jäveln skulle ställe ner sig flaska och då sträkta han ut benet så den andra trillade (nästan).
srry det var itne då, det var precis efter då vi fortsatte att skvättra men min polare slutade att filma:D
lol @ hinken :D
hittade ett lite äldre klipp där vi göra samma sak med hinken:D
↗ till inläggetJag tycker man räknas mer som vuxen då man vågar vara barnslig :(Småbarn..
↗ till inläggetDu tycker fel↗ till inläggetJag tycker man räknas mer som vuxen då man vågar vara barnslig :(Småbarn..
↗ till inläggetDu tycker fel
omöjligt att tycka fel.
haha kungligt, och ganska patetiskt.
↗ till inlägget↗ till inläggetSmåbarn..
Jag tycker man räknas mer som vuxen då man vågar vara barnslig :(
Du tycker fel
Alla får ha sin egen åsikt, rajt?
inte nödvändigtvist.
↗ till inlägget↗ till inläggetSmåbarn..
Jag tycker man räknas mer som vuxen då man vågar vara barnslig :(
Du tycker fel
Alla får ha sin egen åsikt, rajt?
inte nödvändigtvist.
Jo alla får ha sin egen åsikt(fast det kanske inte alltid är så bra <_< ).
Men sluta ga offtopic.
Pa var avslutning gick vi till kyrkan och sjong sen fick vi 2 rosor 60 spann och ett par simglasogon
kan inte skriva 3 sista bokstaverna i alfabetet ar i spanien
↗ till inläggetSista offtopic, lovar. Men varför sitter du vid datorn när du är i spanien? =IMen sluta ga offtopic.
Pa var avslutning gick vi till kyrkan och sjong sen fick vi 2 rosor 60 spann och ett par simglasogon
kan inte skriva 3 sista bokstaverna i alfabetet ar i spanien
Hahah vid hinken :>
jag skolkade min sista skoldag ;p
hahaha hinken asså :lol:
ne, vet inte vad vi gjorde för jag typ.. skolkade
missade även min skolavslutning, gick hellre dit efter alltvar slut och fixade betygen och snackade. ;)
Jag var sjuk på min skolavslutning