vilken är din absoluta hat låt?
Min är nog alla hip-hop låtar
vilken är din absoluta hat låt?
Min är nog alla hip-hop låtar
Den dära "Glassigt" eller vad den nu heter, sen hatar jag också Paris Hilton.
↗ till inläggetHahaha, Glassigt, en redig skitlåt. Jag håller med :)Den dära "Glassigt" eller vad den nu heter, sen hatar jag också Paris Hilton.
Svennebanaan, svennebanaan, svennebanaa-aan
↗ till inlägget↗ till inläggetHahaha, Glassigt, en redig skitlåt. Jag håller med :)Den dära "Glassigt" eller vad den nu heter, sen hatar jag också Paris Hilton.
neee jag gillar den ju :(
Men jag hatar nog alla EMD låtar.
EMD brrr
Miley Cyrus, Killswitch Engage, System of a Down, Jonas Brothers , Motörhead, Metallica, Guns n' Roses , Twisted Sister, Black Sabbath, Lady GaGa , Katy Perry , Britney Spears , Rihanna , Selena Gomez , Björn Rosenström , Green Day, Iron Maiden, Leona Lewis, Jordin Sparks, DJ Splash, Kiss, Slipknot och några till.
↗ till inläggetMiley Cyrus, Jonas Brothers , Motörhead, Guns n' Roses , Twisted Sister, Lady GaGa , Katy Perry , Britney Spears , Rihanna , Selena Gomez , Björn Rosenström , Green Day, Leona Lewis, Jordin Sparks, DJ Splash, Kiss, Slipknot och några till.
Lägg till typ...
Sonic Syndicate
Dead By April
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=85456 Lite saxat ? :)Miley Cyrus, Killswitch Engage, System of a Down, Jonas Brothers , Motörhead, Metallica, Guns n' Roses , Twisted Sister, Black Sabbath, Lady GaGa , Katy Perry , Britney Spears , Rihanna , Selena Gomez , Björn Rosenström , Green Day, Iron Maiden, Leona Lewis, Jordin Sparks, DJ Splash, Kiss, Slipknot och några till.
Svennebanan,så extremt simpel låt som jämt spelas på radio.
Dead By April
Bring Me the Horizon
Cannibal Corpse
OCH
Alla schlager låtar...
§2 Låst.