skulle inte Fuskavip kunna få lite mer funktioner?
Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)
men asså seriöst, jag tycker att det ska dras ned på bytanamn tiden. för asså, jag skrev in fel namn och frågade till och med admin om han kunde fixa så jag får rätt namn. men han bara sa att det var väl inte så illa det jag hade och att jag får vänta ett år <_<
tycker man borde kunna köpa namnbyte för en vissa summa fuskamynt elle nåt då och inte kunna byta hela tiden, liksom en gång varje dag. men inte väntetid på ett år, snälla :lol:
Att vi skulle kunna låsa våra egna skapade trådar.
↗ till inläggetok, har man skrivit fel borde man kunna ändra. borde finnas ett gratis ändra namn föremål så att man kan ändra om man skrivit fel.men asså seriöst, jag tycker att det ska dras ned på bytanamn tiden. för asså, jag skrev in fel namn och frågade till och med admin om han kunde fixa så jag får rätt namn. men han bara sa att det var väl inte så illa det jag hade och att jag får vänta ett år <_<
tycker man borde kunna köpa namnbyte för en vissa summa fuskamynt elle nåt då och inte kunna byta hela tiden, liksom en gång varje dag. men inte väntetid på ett år, snälla :lol:
Byta namn - detta kan göras en gång om året.
ändra namn - detta kan göras obegränsat många gånger upp till en vecka efter användadet av ett "byta namn" - föremål.
Fm ska bort, och nytt tema?
vad har ni egentligen emot fm?
↗ till inläggetAlla p10 spammar sönder forumen för att få sina fm.vad har ni egentligen emot fm?
Några nya teman som man kan välja mellan skulle vara nice.
↗ till inläggetFm ska bort, och nytt tema?
Tråd låst då tillräckligt mycket förslag finns. Ev. uppdateringar sker under juli/augusti.