💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Projekt!

14 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tjenare! :P

Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Seg laddad sida...

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D

Funkar ju inte :P hosta på byethost ist
8 Aug 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Funkar ju inte :P hosta på byethost ist

Nu funkar de btw*
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

Säg lite va ni tycker om designen :rolleyes:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Den vita bakgrunden kanske hade kunnat vara lite roligare annars jätte bra :D
Nivå 4 · Lärling
Copyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink:
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Copyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink:

det är ju hans sida.

9 Aug 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Jag skriver så för att verka proffsigare :P
10 Aug 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Jag tycker designen var förskräcklig. Det känns som en röra på designet och man kan inte gå in på Forumet. Kontakt formuläret du använder är gratis gjord av http://www.emailmeform.com/

Försök att göra om sidan fast med php för det är mycket bättre. Sidan var seg att ladda. Innehållet var Okej.

Senast ändrad:

25 Aug 2009

Men... Du har ju inte patent på PlaystationOnline? -_-

1 Nov 2009

Så tråkig hemsida. Fanns inga färger som passade in. Om du vill "skapa" en hemsida. Gör den själv, inte använda andras material.

2 Nov 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Så tråkig hemsida. Fanns inga färger som passade in. Om du vill "skapa" en hemsida. Gör den själv, inte använda andras material.

Vadå inga färger som passade in... :huh: Vitt, svart och oranget? Passar inte det ihop? :blink: Och jag har ju "skapat" den själv...

Nivå 0 · Nykomling

Snygg och stilren sida tycker jag :cool:

3 Nov 2009
Nivå 5 · Fuskare

Du har snott alla nyheter utan att uppge källa =/ Hur lågt får man sjunka? Gör något eget istället för att sno andras - Patetiskt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in