Tjenare! :P
Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D
Tjenare! :P
Ny hemsida på gång. LÄNK. Mitt gamla projekt (online-Psp) funkar inte längre så ja gjorde en ny. Säg lite vad ni tycker om den :D
Seg laddad sida...
↗ till inläggetFunkar ju inte :P hosta på byethost istTjenare! :P
↗ till inläggetNu funkar de btw*↗ till inläggetFunkar ju inte :P hosta på byethost istTjenare! :P
Säg lite va ni tycker om designen :rolleyes:
↗ till inläggetDen vita bakgrunden kanske hade kunnat vara lite roligare annars jätte bra :DSäg lite va ni tycker om designen :rolleyes:
↗ till inläggetCopyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink:
det är ju hans sida.
↗ till inläggetJag skriver så för att verka proffsigare :PCopyright © 2009 PlaystationOnline™ hmm är det värkligen din sida? eller kommer jag till fel sida? :blink:
↗ till inläggetSäg lite va ni tycker om designen :rolleyes:
Jag tycker designen var förskräcklig. Det känns som en röra på designet och man kan inte gå in på Forumet. Kontakt formuläret du använder är gratis gjord av http://www.emailmeform.com/
Försök att göra om sidan fast med php för det är mycket bättre. Sidan var seg att ladda. Innehållet var Okej.
Men... Du har ju inte patent på PlaystationOnline? -_-
Så tråkig hemsida. Fanns inga färger som passade in. Om du vill "skapa" en hemsida. Gör den själv, inte använda andras material.
↗ till inläggetSå tråkig hemsida. Fanns inga färger som passade in. Om du vill "skapa" en hemsida. Gör den själv, inte använda andras material.
Vadå inga färger som passade in... :huh: Vitt, svart och oranget? Passar inte det ihop? :blink: Och jag har ju "skapat" den själv...
Snygg och stilren sida tycker jag :cool:
Du har snott alla nyheter utan att uppge källa =/ Hur lågt får man sjunka? Gör något eget istället för att sno andras - Patetiskt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in