💬
Logga in
Fuska.se

Irlc - In Real Life Computer

459 svar · startad

gick in för första gången på ett tag sedan. Mycket snyggare inloggning.. men vafaen.. mina ögon skriker då jag ser innehållet. Mörkare text och ljusare bakrund tack.

25 Jul 2009

Jag är "back on track" vann mycket pengar på tialott nu är det bara levla :D

26 Jul 2009
Trådstartare #363

Det kommer bli svårare men just nu sitter jag i norr land med mammas dator så jag kan tyvärr ej fixa det!

7 Aug 2009

vet att det kanske är en bump.

Men spelet är bra. Men du behöver bara fixa en bug som blir lite irriterande. När du har slut på energi så kommer det en popup som säger "Du har slut på energie". inte så stor bug men ao

↗ till inlägget

Men spelet är bra. Men du behöver bara fixa en bug som blir lite irriterande. När du har slut på energi så kommer det en popup som säger "Du har slut på energie". inte så stor bug men ao

Det är nog ingen bugg, han vill informera användaren att energin är slut, eller du kanske tänkte på felstavningen?

Trådstartare #366

ja det kan jag fixa så man blir skickad till staden fall man har slut på energi?

8 Aug 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är nog ingen bugg, han vill informera användaren att energin är slut, eller du kanske tänkte på felstavningen?

fel stavningen :)

och spelet är lite segt nu. behöver trycka minst två gånger på nåt för att den ska regera.

samma för min kompis så det är ej jag :P

När man reggar sig på sidan, och själva startsidan > Fixa så det är finare osv.. Folk blir mera nyfikna.

9 Aug 2009

Vem vill ha accountet -DD-? =)

Pengar: 691016998 RC | Kodning: 17399 | Dator: Lite hacker | Skydd: nod32 | Skada: 30000

10 Aug 2009
↗ till inlägget

Pengar: 691016998 RC | Kodning: 17399 | Dator: Lite hacker | Skydd: nod32 | Skada: 30000

Gief me!

Orkar inte regga mig (a)

↗ till inlägget

Ge mig!

Nae, förlåt DD.

Kan man be och få?

:o Jag kan inte logga in :S när jag skriver in acc namn och pass så kommer jag till första sidan :S och det är inte att jag skriver fel för om man gör det står det

Man ser knappt texten juee.

Meh, man kan inte byta pass :( Då ger jag inte bort kontot

Trådstartare #376

kan fixas fall ni ber snällt (skoja bara) men jag fixar det efter vi har gjort klart grupp systemet^^

12 Aug 2009
↗ till inlägget

kan fixas fall ni ber snällt (skoja bara) men jag fixar det efter vi har gjort klart grupp systemet^^

Kan jag byta användarnamn?

13 Aug 2009

Designen är hemsk :S

19 Aug 2009
Trådstartare #379

sry för det men jag är inget design pro jag kan bara koda sidan vad är det som är hemskt?

20 Aug 2009
↗ till inlägget

sry för det men jag är inget design pro jag kan bara koda sidan vad är det som är hemskt?

Kan du göra så att jag byter användarnamn? >.<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in