Tjenare, Jag tycker att det skulle vara nice om ni kunde införskaffa er ett "reputation" system.
Införa Reputation System?
Har redan tagits upp innan men avslagits.
↗ till inläggetokej varför? Det är ju skit bra tycker jag :)Har redan tagits upp innan men avslagits.
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0
förlåt mig, det har inte på något sätt avslagits, nu när jag läser tråden.
↗ till inläggetokej men det handla ju om att minska spammet på forumet?http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0
förlåt mig, det har inte på något sätt avslagits, nu när jag läser tråden.
Jo, men jag tror admin är lite för lat :)
Men jag är för det +1
Jag är för det, man kan åtminstone prova och ta bort det om det visar sig att det inte funkar.
Men det är väl inte så mycket spam här nu för tiden?
↗ till inläggetnej precis det senaste var att nån skrev att han hade mens men annars är det lungtMen det är väl inte så mycket spam här nu för tiden?
↗ till inlägget↗ till inläggetnej precis det senaste var att nån skrev att han hade mens men annars är det lungtMen det är väl inte så mycket spam här nu för tiden?
Jo, jag såg det. Men det är jävligt sällan det faktiskt händer att nån
spammar här. Det där var bara en liten tillfällighet.
aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :D
↗ till inläggetFattar inte vad vi ska med de till, alla P9 kommer sitta och skicka till varandra då...aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :D
↗ till inlägget↗ till inläggetFattar inte vad vi ska med de till, alla P9 kommer sitta och skicka till varandra då...aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :D
Hahahah, bästa idag :P
↗ till inläggetlåter fel med p9 tycker jag det ska solklart vara P12:a imo↗ till inläggetFattar inte vad vi ska med de till, alla P9 kommer sitta och skicka till varandra då...aop det har du rätt i hoppas bara admin svarar för jag tipsade han via pm :D
btw thats life några fuskar andra tjänar ihop det på hederligt sätt men det skulle va bra om typ efter ett antal posts så kan man använda +rep
↗ till inläggetJa, för då skulle ju ingen spamma -.-låter fel med p9 tycker jag det ska solklart vara P12:a imo
btw thats life några fuskar andra tjänar ihop det på hederligt sätt men det skulle va bra om typ efter ett antal posts så kan man använda +rep
↗ till inlägget↗ till inläggetJa, för då skulle ju ingen spamma -.-låter fel med p9 tycker jag det ska solklart vara P12:a imo
okej men efter 1 månad eller något da xD
fanns ett 1-5 stjarnigt system forut. tog inte lang tid innan det togs bort.
finns väl ingen mening med ett rep system här ändå.
Vänta, när i helvete fanns det ett 1-5-stjärnssystem?
Jag minns det då inte, och jag har varit medlem sen typ...
universums födelse.