💬
Logga in
Fuska.se

Überfuskare

19 svar · startad

Trådstartare #1

Hej allihop!

Minns att jag var sk. "überfuskare" för några år sedan .. sen bara var det borta med någon uppdatering av sidan eller något .. vad hände? Minns även när sidan hette fuskarna.nu eller något sådant? Innan 2003? Någon som kan uppdatera mig när det gäller fuska.se historiken?

Ifall denna listan inte är outdated så finns den fortfarande, sök upp nån med 750 rank om du vill vara säker

http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=25

↗ till inlägget

Hej allihop!

Minns att jag var sk. "überfuskare" för några år sedan .. sen bara var det borta med någon uppdatering av sidan eller något .. vad hände? Minns även när sidan hette fuskarna.nu eller något sådant? Innan 2003? Någon som kan uppdatera mig när det gäller fuska.se historiken?

Jo det stämmer, admin ändrade om rankerna och kriterier för varje rank. Fast detta var för många år sen. 2004 eller 2005.

Senast ändrad:

Trådstartare #4

Hmm, okej. Jo, har för mig att det var 2005 eller något sådant, kanske 2004..

19 Oct 2009
↗ till inlägget

Hej allihop!

Men det är inte så mycket kvar tills du blir Ûberfuskare? Det är väl en till rank eller något sådant. Du får helt enkelt vara aktiv och så kommer du till Ûberfuskare!

#1 nykomling - 0

#2 medlem - 50

#3 minifuskare - 250

#4 fuskare - 500

#5 überfuskare - 750

#6 elitefuskare - 1000

#7 gamer - 1500

#8 elitegamer - 2000

#9 cooling - 2500

Så det tar nog han ett tag till.

↗ till inlägget

#1 nykomling - 0

#2 medlem - 50

#3 minifuskare - 250

#4 fuskare - 500

#5 überfuskare - 750

#6 elitefuskare - 1000

#7 gamer - 1500

#8 elitegamer - 2000

#9 cooling - 2500

Så det tar nog han ett tag till.

Som jag sa, om han är aktiv kommer det gå fort. : P

20 Oct 2009

1. Det är en hon.

2. Om hon är så aktiv så att hon snabbt blir #5 så är hon på gränsen till spammare.

Senast ändrad:

Om hon är så aktiv så att hon snabbt blir #5 så är hon på gränsen till spammare.

Behöver verkligen inte betyda. Hon kan ju vara seriös och ändå gå upp snabbt. : P

Senast ändrad:

24 Oct 2009

Careface på rankingen, allvarligt talat. Tycker det nästan att det är meningslöst att ha det..

↗ till inlägget

Careface på rankingen, allvarligt talat. Tycker det nästan att det är meningslöst att ha det..

Du som är så stolt över din rank på din presentation.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du som är så stolt över din rank på din presentation.

Presentation är ungefär 2-3 år gammal. Då var man sådan. Så jag ska inte förneka att jag inte har varit.
↗ till inlägget

Ranking är väldigt bra att ha. Det visar hur pass personer är aktiva på sidan.

↗ till inlägget

Nae, det gör det inte. Kolla på mig, jag är hyfsat aktiv men har typ 17 i rank bara. Spammare som får asmycket rank kan ju inte ärligt kalla sig aktiva..

Jag är inte aktiv nu för tiden. Mer förut. Och jag har hög rank.

25 Oct 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

aktiviteten är inte lika viktig som innehållet i inläggen, hellre en som skriver mer sällan men kommer med nått vettigt än nån som bara spammar, förvisso lyckas spammare aldrig få någon vidare högre rank. oftast mellan 2 och 3, men aldrig mer än 4.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nae, det gör det inte. Kolla på mig, jag är hyfsat aktiv men har typ 17 i rank bara. Spammare som får asmycket rank kan ju inte ärligt kalla sig aktiva..

pff. ser knappast dig här på sidan. men ett skäl till varför du inte får någon rank kan vara för att du bara är aktiv i gruppforumen.
↗ till inlägget

pff. ser knappast dig här på sidan. men ett skäl till varför du inte får någon rank kan vara för att du bara är aktiv i gruppforumen.

Ja, du ser ju mig..

Det beror ju på hur mycket man skriver också. Jag har varit medlem här i flera år men inte skrivit så mycket. Har #2 i rank. Jag är väldigt aktiv men skriver inte så ofta. Därför har jag min rank men är ändå aktiv.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag har varit medlem här i flera år men inte skrivit så mycket. Har #3 i rank. Jag är väldigt aktiv men skriver inte så ofta. Därför har jag min rank men är ändå aktiv.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in