💬
Logga in
Fuska.se

Vad Vill Ni Ha I En Uppföljare Till Gta Iv?

60 svar · startad

bättre grejer är

* lite bättre grafik typ som nya cod fast grafiken skulle vatt bättre i allt, inte bara bilar och gubbar, och kunna gå in i alla byggnader

* fler motorcyklar, cyklar, bara irl bilar, köra allt möjligt, tom rymdraket och göra uppdrag på en annan planet, typ upptäcka den elr nåt sånt

* rpg som i san andreas att man kan uppgradera sin respekt, stamina, styrka, även kunna gå på gym, lära sig många olika kampsporter

* fler klädaffärer och riktiga kläder, t.ex. canadan goose, billabong och sån skit

* kunna råna ställen och ta över som på gudfadern

vet att det skulle kräva en hel del att uppfylla allt det men det skulle vara riktigt nice

↗ till inlägget

bättre grejer är

* lite bättre grafik typ som nya cod fast grafiken skulle vatt bättre i allt, inte bara bilar och gubbar, och kunna gå in i alla byggnader

Hur skulle det kunna gå på Xbox och PS3? De skulle nt klara av det.

* fler motorcyklar, cyklar, bara irl bilar, köra allt möjligt, tom rymdraket och göra uppdrag på en annan planet, typ upptäcka den elr nåt sånt

Som sagt så ville de ha det så vekligt som möjligt men fler MCs och cyklar. Irl bilar bara skulle nt funka då kanske tillverkarna nt vill ha med sina bilar lr nått sånt.

* rpg som i san andreas att man kan uppgradera sin respekt, stamina, styrka, även kunna gå på gym, lära sig många olika kampsporter

Det är bara jobbigt att måsta gå på gym hela tiden och fixa upp det när man istället kan t.ex. göra ett uppdrag.

* fler klädaffärer och riktiga kläder, t.ex. canadan goose, billabong och sån skit

Det kanske inte klädskaparna vill. Ha med de i spelet asså.

* kunna råna ställen och ta över som på gudfadern

Man kan råna affärer och på PC kan man med mod råna banker.

vet att det skulle kräva en hel del att uppfylla allt det men det skulle vara riktigt nice

Svarar i quoten.

vissa saker har du rätt i, men kampsporter är lätt att lära sig, menar dessutom att man ska kunna bli starkare, i SA ska man bara spöa tränaren så visar han movsen, och jag tycker ändå att allt det där hade varit nice

Senast ändrad:

22 Oct 2009

Dom borde fixa så man kan ta flygplan på flygplatsen osv. Sen åka till andra länder :D Och gå in i alla hus var en bra ide faktiskt. Dock något jag tycker ska fixas är när en bil/plan exploderar så påverkas bara bilar. Husen ska också kunna börja brinna/rasa :P

23 Oct 2009

En blandning mellan GTA SA och GTA IV skulle nog bli perfekt. :D

Och så att man kan förstöra byggnader, eller inte förstöra men om man typ skjuter med bazooka på byggnaden så ser man att den delen sprängts sönder och typ en dag senare ser man byggarbetare som bygger upp byggnaden igen :D

Senast ändrad:

24 Oct 2009

Jag vill att man ska kunna jobba som taxichaffuer (stavning)

Och lite sånt där. Drug dealer, öppna ett biker gäng och typ bli stor o i staden o sånt.

har hört att gta 5 ska komma ut nästa år, är det sant? och isåfall när?

Det är ingen som vet. Men antagligen håller Rockstar på med ett GTA 5 eller en expansion till GTA IV. :) De har inte ens sagt nånting om de håller på att arbeta på nånting just nu vad jag vet. Vänta tills nästa år så ska du se att det antagligen finns lite mer info. ;)

↗ till inlägget

har hört att gta 5 ska komma ut nästa år, är det sant? och isåfall när?

Först måste ju The Ballad of Gay Tony och The lost and damned komma först.
25 Oct 2009

är redan ute.

26 Oct 2009
↗ till inlägget

är redan ute.

Nej? Det släpps väl i veckan?
31 Oct 2009

GTA V kommer hösten 2010, läste det på rockstars hemsida för ett tag sen

3 Nov 2009

Läste alla förslag, nästan 99 % av alla förslag sägs vara en blandning av san andreas och iv. T.ex flygplan, gäng,taxi förare, jobb, bra grafik. Min rekommendation är att spela san andreas.

4 Nov 2009
↗ till inlägget

Läste alla förslag, nästan 99 % av alla förslag sägs vara en blandning av san andreas och iv. T.ex flygplan, gäng,taxi förare, jobb, bra grafik. Min rekommendation är att spela san andreas.

mm,jag tycker att SA är det bästa GTA.

15 Nov 2009

Att kunna jobba på fler ställen skulle som sagt va coolt :D

Och att organisera stora rån med sina vänner eller nåt

21 Jan 2010

Skulle va najs om man spelade i USA och Kanada, med omnejd som typ Hawaii och grönland (Det ligger ju så nära Kanada)

Också ska det vara easter eggs som typ gömda grottor och kanske en svävarplatta med ett hopp på typ två mil upp i luften, fatta vad fucked up ens bil ska bli hoppa ner där!

Och om man åker för långt in i ingenstans typ i en skog, berg eller öknen, så försvinner kartan och man kan inte kolla i startmenyn, man är vilse!

Man ska kunna bomba städer! Typ om jag släpper en bomb över Vice City så blir det helt dött där i 10-20 verkliga minuter! Inte en kotte!

Och om man går vilse i en skog så blir det läskiga ljud och allt blir dimmigt! Så kan man se läskiga gestalter gå förbi och djävulska skratt!

Och spökbilar!!!!

22 Jan 2010

Hmmm... borde nog göra en lista...^^

- Cyklar,Flygplan,Skateboard,Scooter,Fyrhjuling och mer bilar.

- Kunna gå in i mer hus. (INTE ALLA!)

- Skulle kunna förstöra hus om man typ skjuter med RPG eller nåt.

- Man kan resa till olika länder.

- Kunna skapa helt egna gäng te.x ändra färg och kläder och sånt.

- Fartyg. (typ som stora kryssare)

- Mer easter eggs.

- Man kan råna mer affärer.

- Kunna sätta på Ragdoll Mod i options.

- Jobba.

- Köpa hus och inreda.

- Mer verkligt, typ som om man skjuter en person med RPG så flyger blod och tarmar och huvuden och sånt. (valfritt i options of course)

Det var nog allt! :lol:

24 Jan 2010

Kanske en 150-200 fordon, vill ha tillbaks följande:

1: Regina.

2: Gamla Banshee.

3: Hermes.

4: Kuruma.

5: Civil Buffalo.

6: Gamla Patriot.

7: DeLuxo.

8: Polisbilarna som fanns i Las Venturas, 80-talets polisbilar var mycket vackrare.

9: Glendale.

10: Savannah.

11: Tank.

12: Stora jetplan, jumbojetar.

13: Cyklar.

14: Traktorer.

15: Spökbilar, fast inte som San Andreas, mordiska som vill döda en!

27 Jan 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vill att nästa spel också ska ha lika mycket fokus på story och karaktärer. Men bättre uppdragsdesign och en bättre PC-lansering hade ju inte skadat.

Bättre? Var GTA IV dåligt till PC? Bara undrar. För det var ett rent mästerverk till Playstation 3 och 360.

HAHAHAHA!!!!

Skämtar du? Det sög ju vafan! Det var beige m.m

Men för mig så tycker jag tillochmed Runescape är bättre än Gta iv!

Och det är as fult att om man skjuter på en vanlig homosapien med en sniper ett shotgun eller basoka så ska homosapiena flyga och bara bli smash. Asså det ska flyga tarmar och bloood :lol:

Och det är ganska bra på Gta Sa att om man skjuter människor med sniper så åker huvudet bort. Det gör det dok inte på Gta Iv

Du är 12 år, är förvånad över att du ens får spela GTA 4 för dina föräldrar.

Hur som helst, GTA 4 utnämndes väl till årets spel 2008 av massor av speltidningar eller något sånt? Så din åsikt är inte speciellt mycket värd om man säger så.

PS. Runescape suger

Ja du når ju inte heller åldersgränsen så du ska inte säga något <.<
30 Jan 2010

det skulle vara grymt om man kunde göra ALLT som går o göra på riktigt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in