💬
Logga in
Fuska.se

Göra Vuxensnack-trådar I Vänner, Relationer Och Kärlek?

49 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

förstår inte vad alla whinar över

Alla whinar över att admin är lat och inte gör något åt ett sånt här simpelt problem.
13 Nov 2009
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp. När gäller att göra sådana trådar i Vänner, Relationer Och Kärlek-forumet så kan det vara okej beroende på ämnet.

Jaha.

Okej, men det är bra att man kan skapa lite mer sex-frågor i Relationsforumet. Men allt kanske inte borde accepteras.

Man kanske kan införa så att man kan skicka ett PM till Admin och fråga om det är okej?

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.

Om det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, det skulle du kunna göra verkligen. Jag har ett intresse för det i alla fall. : ]

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp.

Är det din personliga åsikt som diktator eller har du några bra anledningar? För jag har inte sätt någon medlem som tycker det är bättre nu än förut.
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #48

Synd att den inte öppnas.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är med!
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, intresset finns, du kommer ha åldersgräns, eller?
Nivå 6 · Fuskare

Det var väl så att +15 togs och några medlemmar skapade gruppforum som hette vuxensnack som sedan blev ett subforum. Eller har jag fel?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in