↗ till inläggetAlla whinar över att admin är lat och inte gör något åt ett sånt här simpelt problem.förstår inte vad alla whinar över
Göra Vuxensnack-trådar I Vänner, Relationer Och Kärlek?
Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp. När gäller att göra sådana trådar i Vänner, Relationer Och Kärlek-forumet så kan det vara okej beroende på ämnet.
Jaha.
Okej, men det är bra att man kan skapa lite mer sex-frågor i Relationsforumet. Men allt kanske inte borde accepteras.
Man kanske kan införa så att man kan skicka ett PM till Admin och fråga om det är okej?
Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.
↗ till inläggetOm det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp.Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.
↗ till inlägget↗ till inläggetOm det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp.Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.
Ja, det skulle du kunna göra verkligen. Jag har ett intresse för det i alla fall. : ]
↗ till inläggetÄr det din personliga åsikt som diktator eller har du några bra anledningar? För jag har inte sätt någon medlem som tycker det är bättre nu än förut.Gruppen är stängd och kommer ej öppnas upp.
Synd att den inte öppnas.
↗ till inläggetJag är med!↗ till inläggetOm det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp.Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.
↗ till inläggetJa, intresset finns, du kommer ha åldersgräns, eller?↗ till inläggetOm det finns intresse för det så kan jag alltid skapa en "vuxensnack"-grupp.Sex-frågor i Relationsforumet kommer att låsas/tas bort. Vill ni ha ett vuxensnack-forum så kan ju alltid någon skapa ett gruppforum.
Det var väl så att +15 togs och några medlemmar skapade gruppforum som hette vuxensnack som sedan blev ett subforum. Eller har jag fel?