Jag har inte sett särskilt många stora band. Men jag har sett Dead by April och när jag var liten såg jag Europe.
Konserter
Mustasch & Massive i helgen!
FUCKING YEAH!
Punk Illegal nästa år.
:'(
Ska på In Flames/Killswitch Engage/Dead by April/ Everytime I Die 12 December :)
↗ till inläggetJag vill se InFlames och Killswitch Engage på arenan här i Malmö men jag har ingen att gå med. fyfan vad suuuurt! :(Ska på In Flames/Killswitch Engage/Dead by April/ Everytime I Die 12 December :)
jaja såg porcupine tree 1½ vecka sedan, jävligt bra
funderar på att gå på en 2dagars festival med demoband i hässleholm om en~ vecka
Iron Maiden
Green Day
U2
Coldplay
Är väl de bästa jag sett ^
↗ till inläggetJag missade dom när de var i Stockholm.. helvetes jävla skit. Körde dom hela The Incident?jaja såg porcupine tree 1½ vecka sedan, jävligt bra
funderar på att gå på en 2dagars festival med demoband i hässleholm om en~ vecka
de körde typ en timme från the incident, kommer inte ihåg om de körde alla delar. den andra timmen körde de äldre låtar bl.a. anesthetize, sound of muzak o givetvis trains!
ville till metaltown med det var för dyrt sa mamma :(
kommande; simple minds & takida!
någon som vet vilka stora artister som kommer till peace and love 2010?
kan man kolla det på någon sida?
↗ till inläggethttp://www.peaceandlove.nu/festival/artister/någon som vet vilka stora artister som kommer till peace and love 2010?
kan man kolla det på någon sida?
Ingen. :_
Men planerar att se Rhcp om deras ny platta är bra och dom spelar i närheten. :)
Jag har inte alls varit på någon!
↗ till inläggetDe lär ju göra en turné iaf. Annars skulle jag bli pissed of, ännu mer om dem inte kommer till Sverige.Ingen. :_
Men planerar att se Rhcp om deras ny platta är bra och dom spelar i närheten. :)
Om inte skivan är bra går jag ändå, de lär ju inte köra låtar bara från den nya plattan.
Jag har sett:
Marilyn Manson
The residents
The mars volta (åkte ner till amsterdam för att se dom B) )
Attentat
Men jag vill gärna se:
Rush
Rammstein
Muse
Kom nyss hem från Deep Purple @ Jönköping :cool:
↗ till inläggetNär såg du Residents? :oJag har sett:
Marilyn Manson
The residents
Attentat
Men jag vill gärna se:
Rush
Rammstein
Muse
↗ till inläggetspelade i göteborg o stockholm för nästan precis ett år sedan nu↗ till inläggetNär såg du Residents? :oJag har sett:
Marilyn Manson
The residents
Attentat
Men jag vill gärna se:
Rush
Rammstein
Muse