-10.
Hur Kallt Har Ni Hos Er?
-17 atm
Någonting runt -7 till -14.
Hade -26 när jag skulle gå och ha en körlektion 7.50 <.<
Smärtsamt.
↗ till inläggetHalva hamnen är frusen så man kan gå på vattnet^^ Men jag har bara gått nära bryggorna för säkerhetsskull. Får hoppas att det blir kallare så man kan gå längre :)
leker du och dina kompisar Jesus då eller? :P
↗ till inläggetHelt rätt B)↗ till inläggetHalva hamnen är frusen så man kan gå på vattnet^^ Men jag har bara gått nära bryggorna för säkerhetsskull. Får hoppas att det blir kallare så man kan gå längre :)
leker du och dina kompisar Jesus då eller? :P
-23
-25 kanske.
-10 o.o fan va kallt!
+30
ungefär -30
↗ till inläggetSamma här, det var -31,7 i morse.ungefär -30
36-
-14 Det duger... HATAR kyla!
Edit** Draghon tjatade på mig...
-7,2 just nu
Kan folk SLUTA sätta minustecknet efter siffrorna? DET ÄR FEL. Man säger "Fjorton minus" men man skriver "-14". Ungefär som med dollar tecken, det skrives "$20" och uttalas "Tjugo dollar".
TACK.
↗ till inläggetMen snälla du, du måste väll förstå vad vi menar ändå?!-7,2 just nu
Kan folk SLUTA sätta minustecknet efter siffrorna? DET ÄR FEL. Man säger "Fjorton minus" men man skriver "-14". Ungefär som med dollar tecken, det skrives "$20" och uttalas "Tjugo dollar".
TACK.
Ont: Yayy -30!
↗ till inlägget+30
Inomhus? :P
↗ till inläggetOKEJ, FÖRLÅT SÅ HIMLA MYCKET! JAG HOPPAS ATT DU INTE TOG ÅT DIG OCH ATT DU KAN SOVA BRA INATT UTAN ATT BEHÖVA TÄNKA FÖR MYCKET ÖVER DET SOM HAR HÄNT. Jag skriver oftast som jag pratar så det kan va därför...-7,2 just nu
TACK.
Just nu är det -11 :)
hur mycket snö är det där alla bor då? :)
Här är det lite över 100 cm.
↗ till inläggetWtf, har varit till fjälls i veckan och där var det 38.8 och det var tydligen rekord för hela året?Fick lite tråkigt och undrade hur kallt det är hos er?, här i Tärendö är det -36.
Edit, fan nästan -40 nu (-39.6)
Edit, hopp nu blev det -40, pendlar mellan -39 och -40