Jag ser ingen anledning till att sitta uppe så länge. Brukar gå och lägga mig vid typ, 2-3 på loven. Så sover man till 10 eller något och så har man hela dagen framför sig.
Ovanligt Att Vara Uppe På Nätterna?
bara efterblivet att sitta uppe till mer än 12-1 om man inte har nån anledning.
Själv försöker jag komma i säng runt 12 på lovet och runt 10 vanligt, men det händer rätt ofta att man säger te morsan att man bara drar ut en stund och kommer hem nästa morgon:D
↗ till inläggetAnser samma. Fast jag har extremt sömnbehov så brukar sova ungefär 11 timmar. Alltså kommer jag upp först 1 eller 2 på dagen även om jag inte lägger mig väldigt sent. :oJag ser ingen anledning till att sitta uppe så länge. Brukar gå och lägga mig vid typ, 2-3 på loven. Så sover man till 10 eller något och så har man hela dagen framför sig.
Jag brukar sitta uppe i stort sett hela natten under ett lov.
Brukar lira Cs, cod, archlord, AoC m.m med kompisar.
Nu när skolan börjar så hinner man knappt spela något, går i skolan från 8:30-16:30 varje dag, så då är det okej att man 'nördar' under ett lov. :)
Man vill ju inte sova bort hela natten, så jag brukar gå och lägga mig typ 6.
Och sedan brukar jag somna 02.00 på skoldagar, man vill ju inte vara pigg och sånt på skolan.
brukar gå och lägga mig vid 01:30 när det är skoldagar.
Det beror på hur man definerar normalt. Nästan alla andra är uppe onödigt sent men kroppen är gjord för att sova när det är mörkt ute eftersom det inte fanns lampor när vi utvecklades.
↗ till inläggetoch folk undrar varför jag vill gå upp 7-8 på lovenJag ser ingen anledning till att sitta uppe så länge. Brukar gå och lägga mig vid typ, 2-3 på loven. Så sover man till 10 eller något och så har man hela dagen framför sig.
↗ till inläggetHoppades att alla redan förstod det.Det beror på hur man definerar normalt. Nästan alla andra är uppe onödigt sent men kroppen är gjord för att sova när det är mörkt ute eftersom det inte fanns lampor när vi utvecklades.
Känns som att denna tråd har blivit ett ställe där p12orna kan skryta om vem som har varit uppe längst på natten :rolleyes:
↗ till inläggetbrukar gå och lägga mig vid 01:30 när det är skoldagar.
:D då kan jag vara uppe 25 min till!
Nu under lovet har jag vänt på dygnet, och har inte lyckats vända tillbaka det igen. Det är skola imorrn (idag) och jag är inte ett dugg trött, så jag kan inte somna. :(
Kan vara uppe till senast 3 då jag själv anser att ska minst sova 7 timmar för att känna sig någorlunda pigg under dagen och jag sover ogärna till mer än klockan 10 just av det skälet att jag missar frukost etc.
Dock vill jag helst sova 8-9 timmar så jag kan gå och lägga mig runt klockan 1 istället.
Slutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan.
↗ till inläggetUngefär samma, fick åtminstone en timme sömn.Slutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan.
Nu ska jag sticka!
Jag ska sticka om 15 minuter. wohoo.
↗ till inläggetSlutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan.
↗ till inläggetsamma här gick bara inte att sova igår även om jag läggde mig tidigt på lördag. drack grön te igår innan jag skulle sova det är nog därför jag somma aldrig grön te är gott :).Slutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan.
↗ till inläggetFörstör min sömncykel helt på lov, är uppe till morgonen och sover hela dagen. Skönare så, mycket roligare att nörda framför datorn när det är mörkt :3
Tycker mycket mer om nätterna, man är ensam då, inget tjaffs från föräldrarna.
↗ till inläggetSlutade med att jag inte har sovit någonting, och snart måste jag till skolan.
Det blev som vanligt då kan man ju säga. :P Brukar sitta på steam on kvällarna och tjata på honom att sova.