💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Webbläsare?

146 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har testat

Internet Explorer

Google Chrome

Mozilla Firefox

Safari

Internet Explorer

Inget fel alls på denna webbläsare, En "standard" design som håller länge, böt för att jag ville pröva något nytt. Skulle dock inte göra nåt om hastigheten gick upp en aaaning! (Bäst Nedladdning)

Google Chrome

Googles Webbläsare, sådär, ganska uttråkande men snygg design. Går ganska trögt, och funkar inte alltid. (Snyggast design)

Mozilla Firefox

Väldigt väldigt och åter väldigt seg design. Snälla! Inse den är ful! Har aldrig gillat firefox, men beslöt mig att testa den så många använder den. Blev dock inte imbad, Segare än Explorer ochfulare än Chrome. Knappast nått "mordvapen". (Mest använda)

Safari

Anväder just nu Apples super webbläsare. Måste säga att den är väldigt underskattad. Snabb, men det drar ner på smidigheten. Flikarna är jobbiga att nå + för att kunna klicka ner dem måste man först acceptera det. Dessutom är den inte speciellt snygg. Men pga hastigheten används den fortfarande. (Snabbast)

Återkommer då jag testat SeaMokey, Opera mm. Good bye!

"Snabbast nedladdning" på IE, det tror jag inte. Beror på helt vilken lina och dator du har.

Han skrev "Bäst Nedladdning" inte snabbast. Han kanske syftar på att han tycker bättre om IE's filhämtare än t.ex firefox's?

Firefox är också nice för att det är open-source. :D

Open-source. <3

Med undantag för Linux. D:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vad är det för fel på linux? :P

↗ till inlägget

Flock helt klart.

Har aldrig hört talas om det... Sugen på att berätta vad som är bra med det där Flock?

↗ till inlägget
Internet Explorer

Inget fel alls på denna webbläsare, En "standard" design som håller länge, böt för att jag ville pröva något nytt. Skulle dock inte göra nåt om hastigheten gick upp en aaaning! (Bäst Nedladdning)

Google Chrome

Googles Webbläsare, sådär, ganska uttråkande men snygg design. Går ganska trögt, och funkar inte alltid. (Snyggast design)

Mozilla Firefox

Väldigt väldigt och åter väldigt seg design. Snälla! Inse den är ful! Har aldrig gillat firefox, men beslöt mig att testa den så många använder den. Blev dock inte imbad, Segare än Explorer ochfulare än Chrome. Knappast nått "mordvapen". (Mest använda)

IE's filhämtare är inte speciellt bra, det går inte ens att pausa nedladdningen. Och det finns en del tricks om man nu att Firefox ska gå snabbare. Utseendet är förresten en smaksak, eftersom det är opensource går det lätt att ändra.

Har någon testat att gå in på fuska med IE 8? Gör inte det, det ser förskräckligt ut.

Senast ändrad:

Använder just nu Opera och jag tycker den fungerar felfritt. Den är snabb och snyggt designad. ;=

↗ till inlägget

Vad är det för fel på linux? :P

Det som är fel på det är att jag är för noob för att förstå mig på det. XD

Nivå 4 · Lärling

Tro det eller ej, jag gillar IE. Det är den jag använt sen jag började använda internet och jag har vant mig vid IE.

18 Jan 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tro det eller ej, jag gillar IE. Det är den jag använt sen jag började använda internet och jag har vant mig vid IE.

Har du testat någon annan webbläsare?
Nivå 6 · Fuskare

Föredrar Firefox

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Firefox är också nice för att det är open-source. :D

Open-source. <3

Med undantag för Linux. D:

Finns ju säkert jättemycket en 12-åring kan göra med en Open-source webbläsare.

Nivå 5 · Fuskare
Har aldrig hört talas om det... Sugen på att berätta vad som är bra med det där Flock?
Flock = som Firefox fast den har extra extensions för att man t.ex. ska kunna chatta på facebook utan att vara inne på facebook. Testa och ladda ner den vetja
14 Feb 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare

Firefox. D;

Nivå 5 · Fuskare

:iluvff:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Woow, testade Opera nu för första gången, redan fast!

Men min "ordbok" eller vad man ska säga är på engelska, hur ändrar man detta?

Nivå 0 · Nykomling

Har dom flesta. Men Opera är en klar vinnare.

Nivå 5 · Fuskare

Nu när Chrome har addons så är den <3

26 Feb 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Woow, testade Opera nu för första gången, redan fast!

Men min "ordbok" eller vad man ska säga är på engelska, hur ändrar man detta?

Har för mig att det finns moduler eller liknande shit. Kolla operas hemsida.
1 Mar 2010
Nivå 5 · Fuskare

Jag tog FireFox eftersom att jag märkt att Google Chrome gör 0.5 sekunders hack varje 20:de sekund i RuneScape. (och det beror inte på min dator, det blir så vilka inställningar jag än har.)

Senast ändrad:

6 Mar 2010
Nivå 6 · Fuskare

Internet xplorer är bäst ;)

27 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling
http://www.fuska.se/forum/style_emoticons/default/iluvff.gif :lol:
Nivå 6 · Fuskare

Firefox plawkz.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in