💬
Logga in
Fuska.se

Slå Rekordet I Mest Online På Fuska?

30 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej! Rekordet på mest online här på fuska var 2007 något med 500 användare var online!! Kan vi inte slå rekordet?

Vi kan bestämma ett datum som passar för alla och vilket klockslag till vilket.Själv kan jag tänka mig på tisdag nästa vecka kl 17:00?

"Flest användare online var 539 st den 25/06-2007 14:14:39" Vi måste slå det!

Nivå 6 · Fuskare
Hej! Rekordet på mest online här på fuska var 2007 något med 500 användare var online!! Kan vi inte slå rekordet?

Vi kan bestämma ett datum som passar för alla och vilket klockslag till vilket.Själv kan jag tänka mig på tisdag nästa vecka kl 17:00?

Varför?

Haha, troligtvis inte. Det var mycket aktivare då.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Varför?

För att ha något att göra?

↗ till inlägget
Haha, troligtvis inte. Det var mycket aktivare då.
Så sant, men vi kan försöka???
Nivå 4 · Lärling

Tror du verkligen att man kan hitta ett datum där över 500 personer kan vara online samtidigt?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Tror du verkligen att man kan hitta ett datum där över 500 personer kan vara online samtidigt?

Ja?
Nivå 16 · Legendfuskare

Lycka till, vi har knappt 500 olika användare online per månad.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #8

Om alla sammarbetar så kanske det funkar, kommer nog inte funka nästa vecka, då kommer de ett tillräckligt personer läsa detta inlägget.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Varför inte bara testa varje dag? alla försöker vara inne när de kan, då höjer vi ju sannolikheten rätt så markant.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Varför inte bara testa varje dag? alla försöker vara inne när de kan, då höjer vi ju sannolikheten rätt så markant.

Ja, men vi måste ha iallafall ett datum, annars kan vi testa så som du sa, men ett måste vi ha i backupp......
Nivå 10 · Veteranfuskare

Om alla bara lämnar sidan på 24/7 borde vi ju åtminstone få ihop en liten summa, men ändock väldigt svårt :P

Nivå 6 · Fuskare

Rekordet slogs väl då fuska precis hade gjort om layouten?

Nivå 6 · Fuskare

Vi har knappt 500 aktiva användare?

Sprid fuska.se bland era vänner så vi får in lite mer folk? ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Blir svårt men jag är på!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag minns att det har varit liknade försök tidigare (skitlänge sedan). Man som sagt, vi kommer aldrig slå rekordet.

Senast ändrad:

12 May 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska försöka :)

Nivå 7 · Fuskare

Varför just klockan 5 på en tisdag? Nog många som inte hunnit komma hem då osv. Bättre att göra på en helg eller något.

Nivå 2 · Novis

Mission impossible..

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Varför just klockan 5 på en tisdag? Nog många som inte hunnit komma hem då osv. Bättre att göra på en helg eller något.

tvivlar jag starkt på. På helgerna har folk bättre saker för sig. En vardag vid 7 snåret skulle nog vara det bästa..

Nivå 2 · Novis

okej är på! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in