Ulduar 10 Achievements för Rusted Proto-Drake.
Dagshändelser I Wow.
Ska köra LK 20:00 idag med guildet. Hoppas att vi klarar det! :D
↗ till inläggetSka köra LK 20:00 idag med guildet. Hoppas att vi klarar det! :D
GL :)
Jag kom inte in i gruppen för LK (för många som ville va med) men de klarade det inte. Alla va inte säkra på tacts. Nästa vecka ska vi klara det! :D
Jag och en polare nöte Midsummer Achievements. Låste upp alla.
Första gången i Ulduar(För weekly raid questen).
Farmat, farmat, farmat, duelat i Durotar, och mer farming.
Kört ICC25 med min Hunter och min Rogue. Pug med Hunter iofs. Man blir grymt rik med 4 chars som drar in mängder av frost emblems som blir Primordial Saronites sen ^^
↗ till inläggetKört ICC25 med min Hunter och min Rogue. Pug med Hunter iofs. Man blir grymt rik med 4 chars som drar in mängder av frost emblems som blir Primordial Saronites sen ^^
Det var riktigt nice att göra så i början när de var värda något :P Vet dock inte hur mkt de ligger på din server nu men jag har lyckats farma i hop 80k g av Saronites.
Idag tog min speltid slut :( Och jag lär inte köpa nytt nu på sommarn :S
min char som jag inte spelat på sen januari vart visst hackad och lite så. fast orkar inte bry mig så han får väl spela på den
http://i23.photobucket.com/albums/b351/Milixi/Others/WoWScrnShot_063010_000516.jpg
Är allt jag säger.
Fixat över 1800 rating i 5v5 me min rogue, wrathful weps nu ;o
Upptäckte att jag har beta access till Cataclysm... och har haft det sen betan startade. :P
Abo!
Det vill jag också! *går och kollar dirr!*
Har börjat köra lite på ett trial acc bara för att jag hade tråkigt :P
Min troll rogue då, började som lvl10 idag körde lite bgs medans jag sprang till Elwynn Forest där jag besökte startstället för humans. Det var några som började slå mig så jag lekte lite med dem :P
Sen försökte jag ta mig in i stormwind där jag sedan avslutade för dagen :P
Kan lägga upp lite bilder sen.
fått [ we are not retreating, we are advancing in a different direction] :D