Tjena på er!
Jag behöver hjälp vad jag ska ha i min stink!=D
och jag tänker inte köpa.
Tjena på er!
Jag behöver hjälp vad jag ska ha i min stink!=D
och jag tänker inte köpa.
↗ till inläggetBehöver hjälp på vad för saker jag ska ha i stinkbomben.
detta
http://data.fuskbugg.se/skalman01/stink%20bomb%20contents.JPG
Köp en på teknikmagasinet för en tia.
↗ till inläggetDet gjorde en i min klass. Sen kastade han den i klassrummet och det stank som fan! xDKöp en på teknikmagasinet för en tia.
OnT: Mycket lättare att köpa en. Inte ens dyrt.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet gjorde en i min klass. Sen kastade han den i klassrummet och det stank som fan! xDKöp en på teknikmagasinet för en tia.
OnT: Mycket lättare att köpa en. Inte ens dyrt.
Fick han kvarsittning?
OnT(ajajaj): Köp en istället. Var du sen kastar den struntar jag i. :)
Fis i den ? [:
↗ till inläggetBra förslag!Fis i den ? [:
De köpta stinkbomberna är det bara amatörer som använder.
Har rätt stor erfarenhet av egna stinkbomber.
En enlitersförpackning Bravojuice som stod i mitt skåp i två månader luktade inte kardemumma precis.
Sedan har jag blandat en egen med två deciliter mjölk och en varmkorv. Ruttnar väldigt effektivt.
Innan dess har jag också blandat allt jag kunde hitta i kylskåpet med ett bästföredatum på någon vecka efter tillverkningen, det bådar för snabb ruttningsprocessen.
Så ut och gör stinkbomber nu, seså.
↗ till inläggetDe flesta föredrar nog stinkbomber som inte är fyllt med bakterier och ruttnat.De köpta stinkbomberna är det bara amatörer som använder.
En enlitersförpackning Bravojuice som stod i mitt skåp i två månader luktade inte kardemumma precis.
Sedan har jag blandat en egen med två deciliter mjölk och en varmkorv. Ruttnar väldigt effektivt.
Innan dess har jag också blandat allt jag kunde hitta i kylskåpet med ett bästföredatum på någon vecka efter tillverkningen, det bådar för snabb ruttningsprocessen.
Jag tror knappast att de köpta är särskilt nyttiga heller.
Men man ska väl inte heller äta dem?
Nej, men jag tror de är bra mycket bättre än rutten mat.
↗ till inläggetok,har gammalt ägg i,är det effektivt?De köpta stinkbomberna är det bara amatörer som använder.
Skapligt småeffektivt, ja.
Blanda i senap också.
jag vill också göra en stinkbomb kan någon bäretta om en jätte bra jag kan göra jag struntar i hur skadlig den blir bara jag har kull åt det så snälla bäretta nån onödigt köpa en stinkbomb bara för att sen göra slut på den då är det mycket bättre att gör den själv
-.- Läs bara igenom tråden.
ok jag vet jag ska ta allas ideer och göra till en stor sen slänga den i klassrumet hehehheheheeh
↗ till inläggetok jag vet jag ska ta allas ideer och göra till en stor sen slänga den i klassrumet hehehheheheeh
Man kan bli polis anmäld för det :(
↗ till inläggetHan är 10 år han kommer bara bli ett Soc fall.↗ till inläggetok jag vet jag ska ta allas ideer och göra till en stor sen slänga den i klassrumet hehehheheheeh
Man kan bli polis anmäld för det :(
vad ska man hälla ner skiten i då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in