Han förtjänar inte att spela mästerverket Super Mario Galaxy.
Den Mest Irriterande Skitungen Som Finns
41 gillar, 973 ogillar
Man vill bara ge honom en fet smäll...
Nämen vilken cooling 8 spel till Wii jag har typ 15 jag vill såååå mörda honom
Nej, han är ju inte lite bortskämd.
Kolla hans senaste video, han har växt och blivit ännu fulare :)
Jag tycker synd om killen som bryr sig så mycket om vad andra har för spel och huruvida han är bäst eller inte. Jag kom på mig själv 20 sekunder in i videon: Varför kollar jag på det? Hur låg får jag vara? Stoppade direkt.
↗ till inläggetJag tycker synd om killen som bryr sig så mycket om vad andra har för spel och huruvida han är bäst eller inte. Jag kom på mig själv 20 sekunder in i videon: Varför kollar jag på det? Hur låg får jag vara? Stoppade direkt.
+1
Killen vill vara bättre än alla andra på allt. Som t.ex på en video så säger han att Machinima suger och att han är bättre osv.
em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen ibland blir jag bara sugen på att springa och köpa en kamera och spela in allt och visa honom vem som värkliken har mest bara för jag är sugen på att se vad han kommer att säga
↗ till inläggetNu är det du som skryter.em jag har mycket mer spel än han många fler consoler också har xbox 36 playstation3 playstation2 wii gamegube super nintendo nintendo 64 ds gameboy och jag har samlat ihop det själv jag har ingen som köper åt mig som den lilla skrytmånsen
nej jag skryter inte jag bara berättar vad jag har jag säger inte så för jag vill att ni ska tycka jag är cool eller nåt det gör säkert han
↗ till inläggetnej jag skryter inte jag bara berättar vad jag har jag säger inte så för jag vill att ni ska tycka jag är cool eller nåt det gör säkert han
Precis som han i videon :rolleyes:
jaha så man skryter bara man berättar vad man har han skröt för han sa att han typ hade mer spel än alla andra och att och att han sa youre not so cool now och såna saker
↗ till inläggetVarför vill du berätta vad du har då?jaha så man skryter bara man berättar vad man har han skröt för han sa att han typ hade mer spel än alla andra och att och att han sa youre not so cool now och såna saker
↗ till inläggetjaha så man skryter bara man berättar vad man har han skröt för han sa att han typ hade mer spel än alla andra och att och att han sa youre not so cool now och såna saker
du gör som han gör
visar att du är bättre än han
så ja: du skryter
ni vet inte vad skryta är det är när man bärretar att man är coolare än andra
"Jag har köpt ett nytt 360slim nu!"
Säga så är te.x att skryta.
↗ till inläggetSnälla använd kommatecken oftareni vet inte vad skryta är det är när man bärretar att man är coolare än andra
↗ till inläggetni vet inte vad skryta är det är när man bärretar att man är coolare än andra
men vad är ditt problem?
du gör ju exakt så
du säger du att du har ps2 och 3, nintendo wii, gamecube mm
så du skryter inte när du säger att du är coolare än han, när du säger att man skryter när man säger att man är coolare än andra
har jag sagt att jag är coolare än han eller ingen av er vet vad skryta är så säg inget fören ni har lärt er det att skryta är när man går runt och bärretar det för alla och pratar om det varje dag typ så här mitt xbox äger ditt fett mycket och såna saker är att skryta