Jag har säkert inte kollat på barnprogram på flera år men idag började jag tänka på hey arnold rockos morden life rugrats peppar ann osv
vad har hänt med dom?
Jag har säkert inte kollat på barnprogram på flera år men idag började jag tänka på hey arnold rockos morden life rugrats peppar ann osv
vad har hänt med dom?
Borta, kommer nya?
Jag tror att vi äldre tycker att barnprogrammen som gick på vår tid var bättre än de som går nu eftersom vi liksom är uppväxta med dem och får nostalgi. Jag tvekar på att det som gick förr faktiskt är "bättre" än det som går nu. Men jag tycker det är det :)
↗ till inläggethåller med digJag tror att vi äldre tycker att barnprogrammen som gick på vår tid var bättre än de som går nu eftersom vi liksom är uppväxta med dem och får nostalgi. Jag tvekar på att det som gick förr faktiskt är "bättre" än det som går nu. Men jag tycker det är det :)
Bamses magasin, någon? :)
↗ till inläggettyvärr det har aldrig varit braBamses magasin, någon? :)
Du är då en bitter person.
↗ till inläggetnä de vill jag inte påstå direktDu är då en bitter person.
kan man få tag på rugrats hey arnold rocko's mordern life pepper ann med svensk dubb nån stanns?
↗ till inläggetDet är Björnes Magasin faktiskt, har det inspelat på video! :angry:Bamses magasin, någon? :)
Det var bättre förr, inga jävla fjortis fasoner med karaktärerna då. Nu säger de "ba'" och "typ" i var och varannan mening.
Ah, minnet av barnprogram har lossnat för min del. Visst är det Björnes Magasin, ja. Ursäktar. :)
↗ till inläggetAh, minnet av barnprogram har lossnat för min del. Visst är det Björnes Magasin, ja. Ursäktar. :)
haha bamses magasin :lol: :D
Jo, jag får allt bjuda på den.
↗ till inläggetVem är du och varför har du Oztown avatarn?Jo, jag får allt bjuda på den.
ONT: Har många minnen från Björnes Magasin :D
Darkwing Duck
TaleSpin (Luftens hjältar)
Goof Troop (Långbens galna gäng)
Resque Rangers (Räddningspatrullen)
The New Adventures of Winnie the Pooh
Alladin (serien)
James Bond Jr
Scooby Doo (where are you)
Dessa växte jag upp med, det var riktiga kvalité barnprogram, gick på disneydags förut, nu görs bara skräp.
↗ till inläggetDarkwing Duck
Alladin (serien)
James Bond Jr
Dessa växte jag upp med, det var riktiga kvalité barnprogram, gick på disneydags förut, nu görs bara skräp.
james bond jr kommer jag också ihåg, det gick på 3an klockan 7 har jag för mig. men det var säkert 5 år sen
↗ till inläggetDarkwing Duck
Alladin (serien)
James Bond Jr
Detta. Om man tar bort James Bond Jr. och lägger till tecknade Inspector Gadget eller något.
Inspektör Gadget
Pokémon
Digimon
Teletubbies
Andy Pandy
Yu-Gi-Oh (stavning ?)
Bolibompa & 5 myror är fler än 4 elefanter <3
Tillbaka till vintergatan var bra när man var mindre, nu när de gjort om det är det bara skit tycker jag.
↗ till inläggetFan vad jag älskade det programet.Tillbaka till vintergatan var bra när man var mindre, nu när de gjort om det är det bara skit tycker jag.
För mig var det nog:
Pokémon
Digimon
Nalle puh (när jag var väldigt liten)
Långbens galna gäng
Och troligen tecknade serien som jag tycker är bäst all-time:
Ed, Edd & Eddy, jag kollar fortfarande på det.
Dom jag kom och tänka på just nu iaf.
↗ till inläggetDu glömde bara ducktales :)Darkwing Duck
Alladin (serien)
James Bond Jr
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in