Jag beställer oftast från Game.se och Spelbutiken.
Men på senaste tiden har det varit Game.se
Jag beställer oftast från Game.se och Spelbutiken.
Men på senaste tiden har det varit Game.se
Webhallen, eftersom det ligger inne i stan.
Btw, Vart heter det väl?
↗ till inlägget-_- nej, det heter var, svaret på "vart?" är dit eller hitWebhallen, eftersom det ligger inne i stan.
Btw, Vart heter det väl?
De få gångerna som jag beställer spel så blir det oftast Spelbutiken eller game.
Beställer inte. Spelar inte så mycket..
Webhallen! B)
"Beställer". Jag röstade Annat.
Beställer alltid där det är billigast vilket oftast blir Webhallen, Spelbutiken eller CDON.
www.g2play.net eller steam om de har någon rea. Förstår mig inte på folk som köper spel för 400-500 när det finns för 150 på g2play.
Beställer? :wacko:
Jag brukar skaffa dem någorlunda direkt via en sida som inte står listad där. Röstade "Annat".
↗ till inläggetPrecis som joslol, jag använder också en sida som inte är listad där man kan beställa riktigt billiga spel med mycket snabb leveranstid.Beställer? :wacko:
Jag brukar skaffa dem någorlunda direkt via en sida som inte står listad där. Röstade "Annat".
Steam.
↗ till inläggetBeror på hur många som delar ut spelet hehe :)↗ till inläggetPrecis som joslol, jag använder också en sida som inte är listad där man kan beställa riktigt billiga spel med mycket snabb leveranstid.Beställer? :wacko:
↗ till inläggetBeror på hur många som delar ut spelet hehe :)↗ till inläggetBeställer? :wacko:
Precis som joslol, jag använder också en sida som inte är listad där man kan beställa riktigt billiga spel med mycket snabb leveranstid.
Men du vet, det är en stor butik! :)
Beställer på spelbutiken B)
Brukar köpa mina spel i affär, eller via steam!
Pelimies.fi
Spelbutiken.se eller Game.se, när de får för
sig att ha bra erbjudanden.
köper oftast direkt i butiken men annars är det cdon och spelbutiken :)
Steam oftast, eller affär. Annat alltså.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in