Funderar på ett nytt roligt spel till PC, förslag?
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
↗ till inläggetcss, gta san andreasFunderar på ett nytt roligt spel till PC, förslag?
↗ till inläggetCSS, nej tack.↗ till inläggetcss, gta san andreasFunderar på ett nytt roligt spel till PC, förslag?
GTA SA är bra dock, lirat tidigare.
Lirar FM 2010 och letar efter en speldator, därefter väntarinköp av Starcraft 2, WC3, WC3TFT och Crysis bland annat.
↗ till inlägget↗ till inläggetFunderar på ett nytt roligt spel till PC, förslag?
css, gta san andreas
CSS, nej tack.
GTA SA är bra dock, lirat tidigare.
Prototype?
Fixar, ska liras i kväll.
Left For Dead 2 ffs! Glömde lägga det på inköpslistan ;D
↗ till inläggetLeft 4 Dead 2.Left For Dead 2 ffs! Glömde lägga det på inköpslistan ;D
OnT: Håller fortfarande på med Romb Taider Cara Loft, är på andra banan. Ska också klara spelet i Time Trial, går bra hitils.
↗ till inlägget↗ till inläggetLeft 4 Dead 2.Left For Dead 2 ffs! Glömde lägga det på inköpslistan ;D
OnT: Håller fortfarande på med Romb Taider Cara Loft, är på andra banan. Ska också klara spelet i Time Trial, går bra hitils.
JAG VEEET, men det går inte bra att tänka four, prata franska med någon i skype och sedan skriva ut det ;_;
Har suttit och nött Raining Blood en stund, i hopp om de fem stjärnor
som skulle betyda ett achievement. Fick 221k, 5k poäng från målet. Blev arg.
Körde igen. 231k. Plopp. Achievement unlocked - Guitar Hero - 75G.
Efter år, månader och dagar. Det är över nu.
Fuck yeh. B)
Spelar CS...(:
Spelade Ninja Blade hos en kompis idag, det var väl ok.
↗ till inläggetNä inte nu, nu körs det 2MOONS.Spelar CS...(:
Fick X-Men Origins Wolverine idag, och jag lånar Battlefield Bad Company 2 av en kompis. Så jag har fullt upp.
Lirat lite Elemental War of Magic och Mafia 2 idag.
Börjat spela halo 3 igen.
Lirade lite CS nyss.
Har nördat sönder X-Men hela dagen så nu har jag klarat ut det, nu ska jag nog fortsätta spela Bad Company 2.
Fick nyss guldstjärnor på Give It All, följt av att jag för första gången
lyckades klara Prequel to the Sequel, båda grejerna på experttrummor, RB2.
De gå bra nu.
Kört Mafia II!