Haft skola och spelat lite bas efter
Håller på att leta efter en nedrans snygg mt5:a som inte ligger på andra sidan landet
Haft skola och spelat lite bas efter
Håller på att leta efter en nedrans snygg mt5:a som inte ligger på andra sidan landet
Har vart ute med polarna och rökt lite.
Skolan, varit i centrum och träffat kompisar och förväntar mig en fin Fredag just nu. :)
Är sjuk, så har bara varit hemma och gameat. B)
↗ till inläggetÄr sjuk, så har bara varit hemma och gameat. B)
That's the real deal. ;)
Nja, har varit i skolan och ska nog bara sova ut hela helgen.
Skolan sedan käkat chips framför datan ^^
Sitter o leker med min Wildfire. Man kan sitta o bläddra Market i timmar!
Är jätteförkyld, men var hardcore och gick till skolan ändå B)
Lyckades nyss beställa fem fina skivor från Ginza, också. Rea ftw.
↗ till inläggetÄr jätteförkyld, men var hardcore och gick till skolan ändå B)
Hardcore! Vadå för skivor?
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr jätteförkyld, men var hardcore och gick till skolan ändå B)
Hardcore! Vadå för skivor?
Porcupine Tree, Pink Floyd, Tool och The Project Hate MCMXCIX.
Goa grejer, förhoppningsvis.
Skola i två timmar, sen in till stan för att köpa bräda och slutligen skateboarding i runt fem timmar, med en del avbrott naturligtvis.
↗ till inläggetSkola i två timmar, sen in till stan för att köpa bräda och slutligen skateboarding i runt fem timmar, med en del avbrott naturligtvis.
Hur känns det att du gått i konkurs?
Jag har byggt en hel skateboardramp etc. Och nu har jag tröttnat. Får hoppas på att det bara är vädret!
Inte kul när folk som är sjuka går till skolan och smittar ner alla imo xD Har varit hemma som resten av veckan pga mitt cp knä :D :D får se resultatet från magnetkameraskiten på måndag. Hoppas jag får opereras då slipper jag skolan ännu längre (lol)
↗ till inläggetfinns risk att operationer kan fuckas upp totalt, om det är dåliga läkare.Inte kul när folk som är sjuka går till skolan och smittar ner alla imo xD Har varit hemma som resten av veckan pga mitt cp knä :D :D får se resultatet från magnetkameraskiten på måndag. Hoppas jag får opereras då slipper jag skolan ännu längre (lol)
Fick hjälpa läraren att undervisa klassen i NO. Jag som trodde jag var trögast i klassen var tydligen den ända som förstog uppgiften.
↗ till inlägget↗ till inläggetfinns risk att operationer kan fuckas upp totalt, om det är dåliga läkare.Inte kul när folk som är sjuka går till skolan och smittar ner alla imo xD Har varit hemma som resten av veckan pga mitt cp knä :D :D får se resultatet från magnetkameraskiten på måndag. Hoppas jag får opereras då slipper jag skolan ännu längre (lol)
Nej då :P eller det kanske gjorde det förra gången för dom sa att dom hitta en gammal lös benbit i knät, men dom opererade ju bort dem för två år sen
Skola, kröka
Jävla underbar helg asså.
vaknade tidigt, spelade wow, åt kinamat, spelade mera wow, sen köpte jag chips, spelade mer wow. etc etc
varit ensam hemma idag. pluggat och kollat one tree hill.
imorgon är jag nog frisk nog att skimma sista gången för "sommaren" innan våtdräkten måste på.
Pluggat lite matte c. gjort klart en liten liten engelska uppsats och druckit coooooola
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in