Ja, som rubriken lyder? Vilken film såg du senast, och vad tyckte om den? Skriv gärna hur ofta ni kollar på film. Själv avbröt jag nyss en film som hette Far From Heaven eftersom den var seg..:)
Vilken Film Såg Du Senast?
Triangle, riktigt bra rysare B)
The End of Evangelion
Tillbaka Till Framtiden var den senaste, riktigt skön film. Rekommenderar till alla.
The Expendables.
Brukar "hyra" filmer, men ser inte så ofta.
Sympathy for Mr. Vengeance. Riktigt bra koreansk film. Jag tittar på två eller tre filmer i veckan.
S.W.A.T igår kväll!
Almost Famous
↗ till inläggetTillbaka Till Framtiden var den senaste, riktigt skön film. Rekommenderar till alla.
<3
Såg nyss på Transporter 2, fan vilken B-film. :lol:
Igår samt förgår har jag nötat igenom alla Fast And The Furious filmerna, de är så jävla bra.
Försökte mig på "På djupt vatten", gav upp efter första reklampausen.
Sigh @ steven seagal.
Till och med Olssons valstuga var mer spännande.
Steven Seagal är ju bad ass.
http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0902/steven-seagal-steven-seagal-pimp-hand-look-of-deah-aikido-ac-demotivational-poster-1235826055.gif
Senaste filmen jag såg vad The Ghostwriter. Mycket bra!
Dog Pound, bra film!
dear john.
funkade väl!
Dödligt vapen 2
Riktigt bra!
Greenberg.
Ben Stiller har sällan varit så bra som han är i denna film.
Alice i Underlandet.
Ett ord: Magi.
Inception
The Expandebles
Resident Evil: Afterlife
Wall Street 2
↗ till inläggetInception
The Expandebles
Wall Street 2
Är Inception och den nya RE bra? Funderar på att ladda ner filmerna =)
↗ till inläggetDen nya RE? Det är samma som trean, fast i 3D. Vad jag har hört iaf. The Expendebles är så jävla grym!!↗ till inläggetInception
The Expandebles
Wall Street 2
Är Inception och den nya RE bra? Funderar på att ladda ner filmerna =)
OnT: Såg Norbit i förrgår. Den var sjuk.
↗ till inläggetDen nya RE? Det är samma som trean, fast i 3D. Vad jag har hört iaf. The Expendebles är så jävla grym!!
Jämför man The Expendebles med The A-Team så är det senare alternativet en bättre actionfilm, i alla fall enligt mig.