Nä, inte så mycket...Bara lönnmördat vakter i Assassin's Creed 2 till DS Lite... :evil:
:blink:
:meddum:
Nä, inte så mycket...Bara lönnmördat vakter i Assassin's Creed 2 till DS Lite... :evil:
:blink:
:meddum:
10/30/2010
Bytt CPU kylare, jublat efter fotbollsmatch Milan-Juventus.
Skrapade fram 1100kr genom Lången Svenska Spel.
En perfekt dag.
Vaknat
hoppat in i bilen
åker till Avesta.
Vaknade runt 14:00
Åt frukost
Spelade
Åt middag
Spelade till typ 19:30
Gick ut och var med min flickvän
Kom hem runt 20:30
Jag har suttit vid datorn och min flickvän har spelat Red Dead, och jag har märkt att hon är bättre än mig på det. :S
Just nu sitter hon fortfarande och spelar, och jag sitter fortfarande vid datorn.
Gick upp vid 8-8:30
Åkte till körskolan för att gå på Teori-lektionen för moped
kom hem vid 17:00
Sedan spelar jag lite fram till nu
Vaknade 06.00, var skit-trött och kunde inte somna om
Satt vid datorn till 16:00, sen åt jag pizza
Suttit vid datorn sen dess
Vad har man gjort idag då..
Har spelat pingis, tvättat, spelat dator, gjort middag och övningskört. Blir bara bättre och bättre med att koppla. B)
Vart i borås och hjälpt kusinerna att flytta, sen så kom jag hem och såg Skruf tranbär 20dosor för endast 200kr, köpte ju dirr och la in en direkt i läppen, GOTT!
Nu sitter jag och ser snygg ut i mina glajjor.
↗ till inläggetPröva att lägg i typ 5ans växel eller något, sen trycker du ner bromsen och varvar upp motorn. Sen släpper du kopplingen sakta. Sen står du så i ca 3-4 minuter och glöm inte att filma det och lägga ut på youtube :PVad har man gjort idag då..
Har spelat pingis, tvättat, spelat dator, gjort middag och övningskört. Blir bara bättre och bättre med att koppla. B)
↗ till inläggetTypiskt noobs som slirar på kopplingen när dom ska burna^↗ till inläggetPröva att lägg i typ 5ans växel eller något, sen trycker du ner bromsen och varvar upp motorn. Sen släpper du kopplingen sakta. Sen står du så i ca 3-4 minuter och glöm inte att filma det och lägga ut på youtube :PVad har man gjort idag då..
femans växel...? Vore det inte bättre att använda sig av ettans växel om man ska bränna gummi på det sättet? Sen när det har släppt loss på ettan så drar man i tvåans växel och fortsätter ligga på höga varv.
Du är okunnig inom detta område så sluta ljug för Rapto om hur man ska göra.
Va i h*lvette? Ska han slira sönder kopplingen också?
Har städat idag, inte gjort så mycket mer! <.<
Vaknade vid 05:00 på morgonen, inte likt mig.
Slappat och varit ute idag, förväntar mig en vild-kväll.
Skola ( :evil: ) Kom hem, glodde på tv spelade RuneScape (inte så kul längre) glodde Ännu mer på tv, spelade DS Lite sitter nu på fuska.se och undrar vad fan man ska göra i helgen, ska käka nu!
Vakna kl 10 gick upp spela rs i 4-5 timmar sen spela jag dota och va inne i fuska forumet och nu ska jag spela dota och kl 4 ska jag sova
Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex".
Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D
↗ till inläggetVarit på Sveriges första spelmässa, "gamex".
Känner mig lita lagom nördig, men man fick iaf se massor med nya spel, + så fick man en jävla massor med gratisgrejor. =D
Vad för gratisgrejor :o
Idag har jag:
Gått upp ca 11.
Ätit frukost
Spelat ps3
Ja.. där var väl min dag idag.
↗ till inläggetI want to hear more about those gratisgrejor ;|Varit på Sveriges första spelmässa, "gamex".
OnT:
Vaknade vid typ 11 för att en polare knackade på fönstret och ville komma in.
Spelade lite laggigt minecraft och sen skulle han iväg och vara barnvakt <_<.
Plocka ur diskmaskinen och tröck i mig lite käk.
Sen har man suttit och glott anime och får lite damp på att XP för att de buggar så extremo.
För tillfället dunkar jag sönder lägenheten med techno :)
Införskaffade mig dessa Gratisgrejer under dagen:
5 Snickers, 57grammare
3 Tablettaskar:
1 Dragonball figur
1 Luigi docka
Jävla massa klistermärken:
En kortlek med alla karaktärer och deras fighting moves från tekken 6
2 läkerol tuggummi förpackningar.
1 Vattenflaska från telia
Ett par vattenflaskor från GameStop
Ett par nyckelknippor
En bärkasse
Beta keys till Bloodline champions
1oo kr rabatt på fallout new vegas på gamestop.
Dagens Aftonbladet.
Och en jävla massa godis.
Niiccceee trinity.
Idag har jag sovit, ätit lunch och suttit vid datorn.
övernatt hos tjejen, tänkte nästan inte vakna på morgonen.
Annars tråkat när jag kommit hem.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in