💬
Logga in
Fuska.se

Ska Du Eller Har Du Köpt B/o

44 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Pc versionen skulle nog behöva några patcher, annars är det iaf mycket bättre än Mw2.

12 Nov 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ska köpa det på Elgiganten imorrn till 360. Kostar bara 333kr. :P

Nivå 3 · Lärling

Allså, fan. Ingen tänker på Zombie mode?

Spelade Nazi Zombie varenda kväll annars, nu blire New Zombie Mode ffs.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Allså, fan. Ingen tänker på Zombie mode?

Spelade Nazi Zombie varenda kväll annars, nu blire New Zombie Mode ffs.

Tycker inte Zombie Mode var så speciellt, väldigt likt WaW "Nazi Zombies".
13 Nov 2010
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #25

Zombie Mod verkar inte så rolig.

Om man ska köra med Zombies ska man köpa WaW.

Nivå 5 · Fuskare

Zombies är dock fett ballt när man spelar tillsammans med andra kompisar man känner irl, imo.

15 Nov 2010
Nivå 4 · Lärling

Zombie mod var en besvikelse förväntade mig något bättre,Cod4 BTD Zombie mod är den bästa zombie modden tycker jag

16 Nov 2010
Nivå 2 · Novis

Kommer önska mig ett Xbox360 i december när jag fyller år och ska också hoppas jag får tag i ett hardened edition...

17 Nov 2010
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #29

Varför inte playstation 3?

Gratis nätvärk om du ska köra online.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

för att man hellre betalar 600 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit!
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

för att man hellre betalar 600 449 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit!

Fixed
18 Nov 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

för att man hellre betalar 600 449 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit!

Fixed

Finns antagligen billigare också..

Men PSN-tjänst suger absolut inte, den är riktigt bra. Jag har inte testat live så jag vet inte, men PSN är inte dåligt..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

för att man hellre betalar 600 för xbox live än gratis PSN, playstations onlinetjänst suger, xbox onlinetjänst äger och är värd att betala för. dessutom så är xbox the shit!

fanboy warning?

Ja, har black ops. Riktigt bra spel måste jag säga, vill ha L96 men orkar inte ranka upp :(

Nivå 2 · Novis

Jag vill ha Xbox360 för att jag ska ha Reach, och inte bara det utan tycker PS3 Kontrollerna känns lite plastiga :P

Edit: Tycker också att 400kr om året lätt är värt det, för att det finns skitbra spel som är Xbox exclusive :P

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
Jag vill ha Xbox360 för att jag ska ha Reach, och inte bara det utan tycker PS3 Kontrollerna känns lite plastiga :P

Edit: Tycker också att 400kr om året lätt är värt det, för att det finns skitbra spel som är Xbox exclusive :P

Ja, kontrollen är gjord utav plast så det är inte så konstigt.

Varför förkortar alla Black Ops med B/O?

Nivå 6 · Fuskare

Jag har skaffat det ;D.

Nivå 4 · Lärling

Jag köpte det dagen det kom ut, men jag har inte hunnit köra så mycket, typ 7 timmar.

19 Nov 2010
Nivå 2 · Novis

Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints).

Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse.

Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig.

En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga.

Senast ändrad:

9 Dec 2010
Nivå 0 · Nykomling

Ska få det till julklapp! B)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Köpte spelet igår, Black Ops suger hårt. Den har problem med att starta där man var (checkpoints).

Om du spelar och sen sparar / stänger av, och sedan vill börja där du var så får du börja om hela uppdraget och inte börja där du var sist. Det är en stor besvikelse.

Och sen är storyn väldigt förvirrande och dålig. Allt du spelar är bara det du kommer ihåg och grafiken är varken bra eller dålig.

En stor besvikelse från Treyarch kan jag säga.

Om du spelar hela storyn så fattar du. Inte speciellt förvirrande i slutet, men i början är det ett rent mindfuck.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in