💬
Logga in
Fuska.se

Tipsa/dela Med Trådar/ämnen

24 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Nu går det att tipsa/dela med sig av trådar/ämnen i forumet men även att gilla dom. Längst upp i varje tråd så finns det en gilla-knapp samt dela-knappar.

Gilla-knappen kräver att man har Facebook, och har ni det så får ni gärna även gå med i Fuskas-facebook-grupp som ni hittar på adressen http://www.facebook.com/pages/Fuskase/176079695743716.

Märkte det nyss, hatar det men får väl vänja mig vid att allt på internet måste knytas till facebook... <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Var väl bara en tidsfråga innan fuska.se skulle börja med detta. Inget jag är glad över för att vara ärlig, men säkert användbart för dem som använder twitter, facebook osv.

Trådstartare #4

Grejen med detta är ju att man inte behöver använda det om man inte vill. Men visst tar det upp lite plats på själva sidan. Samtidigt så var det tomt där innan så.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Men såklart finns det ingen knapp för att gilla trådar utan att ha facebook eller något annat :/

Trådstartare #6

Det dyker möjligtvis upp senare med en knapp att gilla där man enbart är inloggad på Fuska. Men tillsvidare får man använda Facebook-knappen ifall man vill gilla en tråd.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Är detta en av de uppdateringarna som egentligen skulle komma på hösten :)?

Nivå 5 · Fuskare

Kul med något nytt!

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kul med något nytt!

Alltid :D.

Dock så skulle jag nog uppskatta lite mer uppdateringar om gruppforum och sådant.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Märkte det nyss, hatar det men får väl vänja mig vid att allt på internet måste knytas till facebook... <_<

Samma här. Som tur är har jag blockerat addthis.com och ser dem därmed inte.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Samma här. Som tur är har jag blockerat addthis.com och ser dem därmed inte.

Ska nog göra samma sak...
Nivå 9 · Veteranfuskare

Tycker detta är bra! Jättebra att man kan gilla nu ;)

Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man borde kunna gilla utan facebook, och även kunna gilla inlägg.

↗ till inlägget

Förresten, gud va många på fuska.se som hatar facebook, vad är det som är så fel med det???

Facebook suger, vi är de få normala som verkar finnas kvar på denna jord.
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Det är för stort.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är för stort.

Även fast jag själv har det kan jag bara hålla med dig...

Skaffade för några år sen som en "kul grej".

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Man borde kunna gilla utan facebook, och även kunna gilla inlägg.

↗ till inlägget

du har väl facebook
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

De har ingen riktig anledning. Det börjar med att de aldrig har tagit sig tid att göra ett fb account och lackar på att alla använder något de inte har. Detta leder till att de ogillar fb för att "det är dåligt och de säljer dig till företag o.s.v.." vilket leder till att de vägrar bli medlemmar vilket ytterligare fyller på hatet o.s.v..

Ungefär som när folk hatar xbox/PS3 eller Mac/Windows bara för att de själva inte använder det.

Exempel:

↗ till inlägget

Jag tycker för övrigt det är en trevlig funktion!

21 Dec 2010
Nivå 7 · Fuskare

Indeed, sen tycker jag iofs att det känns konstigt att folk ser på facebook, det jag gillar på fuska.se. För visst kommer det upp?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till.

22 Dec 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Måste dock säga att jag hoppades mer på en inlägg-gilla funktion. Det känns som att det finns mer att använda det till.

Känns bättre att det finns en gilla-tråd funktion än inlägg.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in