💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?

207 svar · startad

Trådstartare #1

Är det bara jag eller var fuska mycket mer aktivt för ett år sedan/halvår?

Hur löser vi det?

Senast ändrad:

Har fått precis samma känsla och tänkt ställa precis samma fråga.

Håller med.

aaa typ mycke

Väldigt inaktivt, därför är jag på andra forum.

Nog har det blivit oaktivare, trodde mitt SNK-forum skulle bli aktivare, men det blev tvärtom då vintern kom..

Trådstartare #7

Märkte nu att Kattgruppen inte existerar längre!?

↗ till inlägget

såg nyss det.

Det verkar som......forumet håller på att dö ut

6 Jan 2011
↗ till inlägget

Du skall även veta, om du nu inte redan visste det, att Dave37 och WASD är båda bannade.

Fuska.se var ett väldigt trevligt ställe för ett år eller 2 sen. Dock så har skiten dratt rent åt helvete av olika anledningar.

Fuska är inaktivt för att det suger.

↗ till inlägget

Är det bara jag eller var fuska mycket mer aktivt för ett år sedan/halvår?

Känns riktigt dött här :/

Indeed.
↗ till inlägget

Fuska är inaktivt för att det suger.

Och ändå är du här :)?

Fuska är rätt inaktivt, jag håller med. Det är jävligt svårt för en ny medlem att bli medlem numera faktiskt. Inte många nya. De flesta nya som kommer in och stannar, har oftast varit medlem här förut.

Ni inser väl att om ni istället för att gnälla här om hur inaktivt det är, hade skrivit i andra trådar på forumet så hade det inte varit inaktivt?

Ungefär som att sitta och klaga över att huset brinner istället för att släcka branden.

Japp, The Sims-forumet var förr typ fylld med tre sidor trådar, nu är det kanske sex-sju tråkiga trådar........

Och japp, resten av forumet är så himla tråkigt. Jag loggar in varje dag, men jag skulle klara mig liksom att logga in en gång i veckan.

Det var så tråkigt här att jag stack till fuska.nu.

Men jag hatar den sidan, känns så ovälkomnande.

Förlåt förlåt!!!

OnT: Vi borde kanske alla hjälpas åt att göra fler trådar och vara aktivare, det kanske blir bättre då?

Annars tror jag att jag drar härifrån :(

↗ till inlägget

Japp, The Sims-forumet var förr typ fylld med tre sidor trådar, nu är det kanske sex-sju tråkiga trådar........

Och japp, resten av forumet är så himla tråkigt. Jag loggar in varje dag, men jag skulle klara mig liksom att logga in en gång i veckan.

Det var så tråkigt här att jag stack till fuska.nu.

Men jag hatar den sidan, känns så ovälkomnande.

Förlåt förlåt!!!

OnT: Vi borde kanske alla hjälpas åt att göra fler trådar och vara aktivare, det kanske blir bättre då?

Annars tror jag att jag drar härifrån :(

Trådarna raderas ej, utan blir bara "inaktiva". Du kan se alla trådarna där genom att välja "se alla" på högersidan längst ner på sidan då du är inne på sims-forumet.

För att göra ett aktivt forum, så behöver vi ju posta..

Ja men, det är ju så tomt, ingen svarar ju längre typ :(

↗ till inlägget

Fuska.se var ett väldigt trevligt ställe för ett år eller 2 sen. Dock så har skiten dratt rent åt helvete av olika anledningar.

Du är registrerad idag. WASD? Dave37? Nån?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du är registrerad idag. WASD? Dave37? Nån?

Om man kollar hans profil...

post-96351-1294332521_thumb.png

Det är CrazyCake!

↗ till inlägget

Om man kollar hans profil...

post-96351-1294332521_thumb.png

Det är CrazyCake!

§9 - Användare

Det är även strängt förbjudet att röja en annan användares identitet på Fuska på något som helst vis eller att sammankoppla användarens eventuella konton publikt.

OnT:

Varför inte göra fuska aktivt om ni tycker att det är inaktivt?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in