Kan någon rekommendera en bra spelmus för under 500?
Spelmus...
MrFr3drik
Nivå 2 · Novis
MrJesper
Nivå 4 · Lärling
GangstaLean
Nivå 5 · Fuskare
CeZ
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inläggetNej nej nej! Inte Acemöss, bara musacceleration och delays.
GangstaLean
Nivå 5 · Fuskare
Varför inte?
Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :o
Fjeddo
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inläggetRiktigt bra och prisvärd!
CeZ
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inläggetSkrev ju varför, musacceleration som inte går att stänga av och stor delay.Varför inte?
Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :o
Ryssfemma
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inläggetKan någon rekommendera en bra spelmus för under 500?
MX518 är prisvärd, bra och går inte på över 300.
↗ till inläggetFör att Ace är ett hycklarföretag och tillverkar produkter med kapacitet som inte matchar kvalité.Varför inte?Btw. Har en Logitech mus tror jag, skit skön :o
Det ser bra ut i produktbeskrivningarna, men egentligen är det bara rent s*it.
Nomatic
Nivå 7 · Fuskare
Ledsen men jag delar inte alls eran åsikt angående ACE. Köpte en ACE Edge 3200 för inte så länge sen. Funkar otroligt bra och är nog den bästa mus jag har köpt, passar min hand och mina behov perfekt.
Intense
Nivå 4 · Lärling
Jag rekommenderar starkt Logitech MX518.
CeZ
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inläggetLedsen men jag delar inte alls eran åsikt angående ACE. Köpte en ACE Edge 3200 för inte så länge sen. Funkar otroligt bra och är nog den bästa mus jag har köpt, passar min hand och mina behov perfekt.
Sjukt ovärd sitt pris enligt mig, har väldigt mycket musacceleration vilket gör det omöjligt att spela cs med den. Vet inte hur man stänger av det heller. Mousefix funkar icke eller några launchoptions.
Delay är också något vanligt hos acemöss, konstigt nog fanns det ingen recension som nämnde det här på inet.fungerar inte mot min bef. musmatta som är av en lite spräcklig grå/blå sort. hackar och reagerar dåligt, går bra mot den medföljande svarta mattan dock. Kabeln är alldeles för styv (typ gammal strykjärnskabel) och känns inte heller den speciellt bra
Nomatic
Nivå 7 · Fuskare
Hm, jag har iallafall inte upplevt några som helst problem med min ACE mus, inte ens lift knappen som finns.
wubo
Nivå 7 · Fuskare
FreakyStyley
Nivå 7 · Fuskare
Distinction
Nivå 6 · Fuskare