Trocadero hat läsk:(vanlig) fanta
Godaste Läsken?
1. Dr. Pepper
2. Coca Cola (dock bara burk faktiskt, flask-cola smakar annorlunda.)
3. Vanilla Coke
4. Jul- och påskmust
5. Blådåre (haha jag vet, men sjukt god.)
Det som dock skulle kunna putta undan blådåre är Fanta som man införskaffar sig utomlands då den är mer fruktig i smaken och inte alldeles för nersockrad och sötad för att passa svenskarna. Fanta från "turkaffärerna" är alltså den bästa Fantan! =)
1.fanta (endast lime)
2.coca cola
↗ till inläggetSå.1. Dr. Pepper
3. Fanta Exotic
4. Jul- och påskmust
5. Resten av Fanta sorterna
coca cola. helst burk. men flaska går också. förresten kan det inte bli röstning?
↗ till inläggetTHERE IT IS! :'DDD1. Dr. Pepper
3. Vanilla Coke
4. Jul- och påskmust
5. Blådåre (haha jag vet, men sjukt god.)
Det som dock skulle kunna putta undan blådåre är Fanta som man införskaffar sig utomlands då den är mer fruktig i smaken och inte alldeles för nersockrad och sötad för att passa svenskarna. Fanta från "turkaffärerna" är alltså den bästa Fantan! =)
Precis sådär :D
Dricker inte läsk.
Vanilla Coke eller Mountain Dew. Där har vi klass på drycker!!
Nu är det blåbärs-Fantan som toppar diggi-listan.
Har inte direkt en favorit, men gillar:
Fanta
Cola
Trocadero
cuba cola
dr. peper
jolt <3
↗ till inläggetR.I.P Jolt :(cuba cola
dr. peper
jolt <3
↗ till inläggetJo :( Starkaste energidrycken (mängd koffein) genom tiderna om jag inte minns fel.R.I.P Jolt :(
↗ till inläggetCocaine är lite starkare, 280 milligram per burk.Jo :( Starkaste energidrycken (mängd koffein) genom tiderna om jag inte minns fel.
Ska testa Mtn dew White out ikväll, ska bli spännande. :P Har testat den vanliga, voltage och code red. De enda jag hittat, har bara Live Wire och Baja Blast kvar, den sistnämna finns dock bara på Taco bell. >:C
Coca cola :)
Pepsi
Coca cola :)
↗ till inläggetDrick eXtreme cola, lika mycket koffein som i jolt.Jo :( Starkaste energidrycken (mängd koffein) genom tiderna om jag inte minns fel.
OnT: eXtreme cola.
:bah: min är så klart cocac cola och dr. pepper jag läskas bara när jag tänker på det