Hejsan, som topic lyder. Jag söker någon som skulle kunna hjälpa mig att göra ett cs 1.6 fusk, är du intresserad? PM me.
EDIT: Jag söker ett kz/hns fusk (alltså lj och cj), inte någon fusk till "pang pang".
Han som hjälper kommer att få betalt.
Hejsan, som topic lyder. Jag söker någon som skulle kunna hjälpa mig att göra ett cs 1.6 fusk, är du intresserad? PM me.
EDIT: Jag söker ett kz/hns fusk (alltså lj och cj), inte någon fusk till "pang pang".
Han som hjälper kommer att få betalt.
Tackar för ditt svar, men jag letar efter någon som skulle kunna göra ett privat fusk åt mig.
↗ till inläggetVarför skulle nån vilja göra det gratis?Tackar för ditt svar, men jag letar efter någon som skulle kunna göra ett privat fusk åt mig.
↗ till inläggetHan som hjälper mig kommer självklart att få betalt, men vill gärna leta reda på någon som kan först.Varför skulle nån vilja göra det gratis?
Då får du faktiskt leta någon annan stans, handel med virituella föremål är inte tillåtet på Fuska.se
Åh, jag kan.
wallhack = true;
Skärp dig för ihelvete. Ingen här har kunskapen till att göra ett cs-fusk då det är väldigt svårt. Sedan ska man få det VAC-undetected också.
Skriv detta i consolen:
bind "w" "quit"
Tror det funkar, en på fragbite sa det iaf!
OnT: Nej, ingen här kan. Och sluta fuska.
↗ till inläggetJag är inte ute efter något "pang pang" fusk som Wallhack eller något liknande. Jag letar efter någon som skulle kunna hjälpa mig med ett fusk till kz/hns (alltså lj, cj).Åh, jag kan.
wallhack = true;
Skärp dig för ihelvete. Ingen här har kunskapen till att göra ett cs-fusk då det är väldigt svårt. Sedan ska man få det VAC-undetected också.
↗ till inläggetBra att du sa det då.Jag är inte ute efter något "pang pang" fusk som Wallhack eller något liknande. Jag letar efter någon som skulle kunna hjälpa mig med ett fusk till kz/hns (alltså lj, cj).
↗ till inläggetSkriv detta i consolen:
bind "w" "quit"
Tror det funkar, en på fragbite sa det iaf!
OnT: Nej, ingen här kan. Och sluta fuska.
Du är väl medveten om att du är medlem i www.fuska.se ?? :P
↗ till inläggetFusk och hack är inte samma sak, han söker hack eftersom det är till CS och inte tillåtetDu är väl medveten om att du är medlem i www.fuska.se ?? :P
Fusk är inprogramerat, hack är tillägg.
↗ till inläggetFusk och hack är inte samma sak, han söker hack eftersom det är till CS och inte tillåtet
Fusk är inprogramerat, hack är tillägg.
Det var ett skämt PPP :) :lol:
↗ till inläggetSkämt finns inte för mig, och sluta upp att använda flera smilysar.Det var ett skämt PPP :) :lol:
De har CSS och cs 1.6 hack, bara att välja och vraka. Mycket bättre än att göra ett privat, för det kommer säkert att VAC bannas snart ändå.
PPP @ :D :P :) :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in