💬
Logga in
Fuska.se

Hur Ofta Brukar Du Springa?

132 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #61
↗ till inlägget

Nu har jag inte sprungit på ett tag... jag har varit förkyld och nu har jag ont i foten. Och imorgon ska jag åka utomlands, tror inte jag kan springa så mycket då.

Men jag packar ned springskorna i alla fall :D

Det är bra, dont stop :P

Men jag har kommit back in bussines again. Springer nu som fan, gör sen armhävningar och allt annat tills jag är hellt körd.

Nivå 3 · Lärling

Vete fan. När jag är med polarna och spelar fotboll antar jag.

Ska dock ut och jogga vartannan dag nu under lovet har jag tänkt.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #63

Skulle vilja tipsa lite bra låtar till er.

http://www.youtube.com/watch?v=p5vgM1JvvaQ...feature=related

Dom här låtar kommer göra så att du springer som en galning.

5 Jul 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare

Har inte kunnat springa så mycket atm pga opererad blindtarm :( Men snart kör jag igen!

Nivå 3 · Lärling

Kör 3 gånger i veckan nu med min polare, Söndagar, tisdagar och torsdagar. På det sistnämnda kör vi intervall.

6 Jul 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare

När bussen står vid hållplatsen och man blir tvungen att vänta 30 minuter om man missar den.. -.-

Försöker dock undvika detta så det blir inte så ofta.

10 Jul 2011
Nivå 6 · Fuskare

po boxnings traningen och 4 gonger till i veckan (jag kan inte skriva alla bokstaver eftersom jag ar i london)

Nivå 5 · Fuskare

Tillräcklig träning när jag läre röra runt musen på musmattan och sen när man klickar.

11 Jul 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Sprang idag nu igen.

Jag hade lanat i natt, druckit 2-3 liter hallonsoda, sovit 6 timmar inatt, knappt rört mig på 1-2 dygn och det var 23 grader varmt i skuggan. Det fick bli att springa min vanliga runda, 6,42km. Jag pressade mig riktigt mycket och lyckades ändå hålla nere tiden till 29 minuter och 57 sekunder. Med tanke på förutsättningarna är jag nöjd! =)

12 Jul 2011
Nivå 4 · Lärling

Sprang mkt förra sommarn o hösten ,, 5ggr i veckan 10.3km , hade genomsnits tiden på 44-51 minuter

Men sen starta snowboard säsongen i finland, och så tog jobbet upp mer av min tid. Å i dagsläget äre gym 5 dar i veckan istället med styrke ( skurit av 3 senor i foten, så kan ändå inte springa närmsta månaderna)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sprang ju igår, så idag tog jag bara en lite lättare joggingrunda. Det blev 3,98km på 20 minuter, skönt att ta det lite lungare idag så ska jag köra hårdare imorgon istället. =)

↗ till inlägget

Sprang mkt förra sommarn o hösten ,, 5ggr i veckan 10.3km , hade genomsnits tiden på 44-51 minuter

Men sen starta snowboard säsongen i finland, och så tog jobbet upp mer av min tid. Å i dagsläget äre gym 5 dar i veckan istället med styrke (skurit av 3 senor i foten, så kan ändå inte springa närmsta månaderna)

Åh, fyfan. Måste ha gjort sjukt ont!

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nja, var kanske 2 år sedan jag tog springandet seriöst. Dock var det på grund av att jag tävlade i thaiboxning, och så handlar det inte om att hålla ut långa sträckor. Eftersom en match varar 1-3 minuter beroende på match så körde jag intervaller, löper allt jag har 30 sekunder, promenerar 1 minut, löper 30 sekunder, promenerar 1 minut. Fick även grymt bra kondition under passen då man verkligen kör intensivt, men som sagt är kondition en färskvara som behöver upprätthållas hela tiden.

Har inte tränat thaiboxning i över 1 år nu men börjat med styrketräning och ska börja jogga cirka 1-2 mil per vecka.

Krävs dock att ladda med kolhydrater och ha vätska tillgänglig, annars blir det väldigt jobbigt!

Senast ändrad:

13 Jul 2011
Nivå 4 · Lärling

pasta is the way 2 go :P

lite svårt de där med bägge kondition o styrke, känns som de går segt att utevcklas inom båda sakerna samtidigt tkr jag,, så jag har nu istället lagt ner helt konditionen för å testa på styrke som jag aldrig sysslat med tidigare, ganska kul faktiskt när man börjar prestera mer o mer o lagt om kosten helt och hållet

@rememberme , nja hamnade ichock så jag kände ingenting första halvtimmen, men tog 40 minuter för ambulansen att komma, så de var 10minuter olidligt, fast sen fick jag gas, lokalbedövning och morfin inpumpat,,, jag var heeeelt borta hela dygnet efter de kan jag säga.

Ingenting man ska testa att ha av 3 senor, får 1 av 5 toast

Nivå 8 · Veteranfuskare

Sjukt att det ska ta 40 minuter för en ambulans? ;S

Eller var du på något "konstigt" ställe eller vad man ska säga, dit det tar lång tid att ta sig alltså?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Eller var du på något "konstigt" ställe eller vad man ska säga, dit det tar lång tid att ta sig alltså?

"konstigt" som i en mindre ort? :P
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"konstigt" som i en mindre ort? :P

Nja, tänkte nog mer som kanske i skogen eller något sånt ställe. Det borde väll inte ta 40 minuter att ta sig till en vanlig ort, även om det är liten och de inte har någon "ambulansstation" (säger man så?) just där?
Nivå 4 · Lärling

udde ställe, mitt ute ii en liten by, fast vette sjutsicken ,tkr ändå de var onödigt lång tid, tur de inte var allvarligare skada eller att man blödde mer

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Nja, tänkte nog mer som kanske i skogen eller något sånt ställe. Det borde väll inte ta 40 minuter att ta sig till en vanlig ort, även om det är liten och de inte har någon "ambulansstation" (säger man så?) just där?

Mja, det tar ambulansen ca 20-30 minuter att ta sig hit så.^^

Men skitsamma, det är irrelevant ändå.

OnT: Har inte sprungit på ett bra tag, men borde ta tag i det igen... sen.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag hade tänkt springa ca 6,5km idag, men jag är sjuk och får nog stå över. =(

↗ till inlägget

Mja, det tar ambulansen ca 20-30 minuter att ta sig hit så.^^

Men skitsamma, det är irrelevant ändå.

Kändes länge tycker jag...
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in