↗ till inläggetAfaik hjälper även Marijuana ögonen.För ett tag sedan såg jag ett program där en man hade så svåra smärtor i leder och muskler att han fick utskrivet marijuana från en läkare, och det lindrade tydligen hans smärtor. Så jag antar att illegala droger kan vara, i extrema fall, till stor hjälp för vissa.
Droger
Ok, jag bumpar lite här men sångaren, Amy Winehouse dog förra veckan. På grund av vad? Droger självklart. Hon tog en vanlig överdos av misstag och dog. Vet inte om ni följer nyheterna men hon är nu död, på grund av droger.
Det är därför, jag säger, testa aldrig nånsin droger. Du kan dö på första gången du tar.
Länk:
Hände i lördags.
Hon har väl varit gravt alkoholiserad och drogberoende i flera år ? Till slut ger kroppen upp.
↗ till inläggetDet är därför man ska aldrig testa droger över huvudtaget. Inte ens droger som är inte så farliga, dom kommer ändå döda dig förr eller senare.Hon har väl varit gravt alkoholiserad och drogberoende i flera år
↗ till inläggetKurt CobainOk, jag bumpar lite här men sångaren, Amy Winehouse dog förra veckan. På grund av vad? Droger självklart. Hon tog en vanlig överdos av misstag och dog. Vet inte om ni följer nyheterna men hon är nu död, på grund av droger.
Det är därför, jag säger, testa aldrig nånsin droger. Du kan dö på första gången du tar.
Länk:
Hände i lördags.
Maria Callas
Phil Lynott
Elvis Presley
Michael Jackson
Är bara några få KÄNDA personer som dött av droger.
Men bra idé där, hoppas folk kan förstå nu.
Droger suger.
↗ till inläggetJo, kända sångare knarkar ochså. Snoop Dogg, är en av dom. Sen finns det fler.Kurt Cobain
Maria Callas
Phil Lynott
Elvis Presley
Michael Jackson
Är bara några få KÄNDA personer som dött av droger.
Men bra idé där, hoppas folk kan förstå nu.
Droger suger.
Men för helvete.
Det är skillnad på droger och droger, lär dig det. Amy Winehouse använde sig av heroin som är extremt beroendeframkallande och farligt. Cannabis exempelvis är inte alls farligt på samma sätt.
Och Kurt Cobain var heroinist, men tog livet av sig med ett hagelgevär.
↗ till inläggetVarför så sur? Och jag hörde faktiskt hon dog av en överdos från Exstacy.Men för helvete.
Det är skillnad på droger och droger, lär dig det. Amy Winehouse använde sig av heroin som är extremt beroendeframkallande och farligt. Cannabis exempelvis är inte alls farligt på samma sätt.
Och Kurt Cobain var heroinist, men tog livet av sig med ett hagelgevär.
Helvetes läskiga saker, ska hålla koll på mig att jag aldrig är nära droger.
↗ till inläggetHon köpte en jävla massa droger natten hon dog, bl.a. ecstacy och heroin.Varför så sur? Och jag hörde faktiskt hon dog av en överdos från Exstacy.
Helvetes läskiga saker, ska hålla koll på mig att jag aldrig är nära droger.
Irriterad blir jag när du säger att Amy Winehouse dog av droger och därför ska man hålla sig borta från det, när det var tyngre droger som heroin hon har använt sig av under en längre tid och inte droger som exempelvis cannabis, vars skadliga effekter bleknar i jämförelse.
↗ till inläggetExtacy är ju inte så farlig enligt dig och dina länkar, men hon dog ändå. Så varje drog är farlig.Hon köpte en jävla massa droger natten hon dog, bl.a. ecstacy och heroin.
Irriterad blir jag när du säger att Amy Winehouse dog av droger och därför ska man hålla sig borta från det, när det var tyngre droger som heroin hon har använt sig av under en längre tid och inte droger som exempelvis cannabis, vars skadliga effekter bleknar i jämförelse.
↗ till inläggetVad snackar du om? Jag har aldrig nämnt ecstacy, och Amy Winehouse har missbrukat under flera år, hennes död kom inte som en jätteöverraskning direkt.Extacy är ju inte så farlig enligt dig och dina länkar, men hon dog ändå. Så varje drog är farlig.
Varje drog innebär bieffekter, men det betyder inte att man inte kan bruka den ansvarsfullt. Det finns någonting som kallas personligt ansvar och rätten till sitt eget liv.
↗ till inläggetIrriterad blir jag när du säger att Amy Winehouse dog av droger och därför ska man hålla sig borta från det,
...fast man ska ju hålla sig borta från droger. Eftersom alla droger är skadliga.
↗ till inläggetDu har inte nämnt, men det var några här som posta en bild på vilka droger som är farliga. Jo det är nog hennes fel, hon tog för mycket, men dom drogerna hon tog är ju mycket beroende framkallande, så det gick inte för hon att bara sluta med det.Vad snackar du om? Jag har aldrig nämnt ecstacy, och Amy Winehouse har missbrukat under flera år, hennes död kom inte som en jätteöverraskning direkt.
Varje drog innebär bieffekter, men det betyder inte att man inte kan bruka den ansvarsfullt. Det finns någonting som kallas personligt ansvar och rätten till sitt eget liv.
Ändå, jag rekommenderar testa inga droger alls.
↗ till inläggetSka och ska, det är upp till en själv....fast man ska ju hålla sig borta från droger. Eftersom alla droger är skadliga.
↗ till inläggetSka och ska, det är upp till en själv.
Inte så länge det är jag som betalar.
Om man nu måste skada sig själv så kan man åtminstone göra det på laglig väg, så jag slipper betala för att en brottsling skall kunna fortsätta.
↗ till inläggetSå du är mer villig att betala för en rökare som får lungcancer, eller någon som trycker i sig skräpmat tills varenda ven i kroppen är täppt av blodproppar?Inte så länge det är jag som betalar.
Om man nu måste skada sig själv så kan man åtminstone göra det på laglig väg, så jag slipper betala för att en brottsling skall kunna fortsätta.
Och sluta sura Whore. Droger är självklart farligt, det vet du själv. Kan du sluta använda svordommar? Blir less på hur du hyllar droger. Hon dog ju av droger, vad annars? Och enligt MIN åsikt, ska man hålla sig borta från droger.
↗ till inläggetJag surar och svär hur mycket jag vill.Och sluta sura Whore. Droger är självklart farligt, det vet du själv. Kan du sluta använda svordommar? Blir less på hur du hyllar droger. Hon dog ju av droger, vad annars? Och enligt MIN åsikt, ska man hålla sig borta från droger.
Jag har aldrig hyllat droger eller förespråkat drogbruk, endast PERSONLIGT ANSVARSTAGANDE och RÄTTEN ATT BESTÄMMA ÖVER SITT EGET LIV OCH SIN EGEN KROPP, ingenting annat. Jag har heller aldrig påstått att Amy Winehouse dog av någonting annat än en överdos efter en lång tids missbruk.
↗ till inläggetJahapp, då pratar jag inte mer med dig.Jag surar och svär hur mycket jag vill.
Du säger det är upp till en själv. Guggo är ett perfekt exempel, och vad händer? Du argumenterar över vad han tycker och vad han väljer. Precis som du sa man bestämmer själv över sin kropp, vilket han gjorde nog.
↗ till inläggetGuggo är ett perfekt exempel på vadå? Du är väldigt otydlig. Du verkar inte förstå att när jag säger att man har rätt till sin egen kropp har man också rätt att förstöra den med droger, vilket du verkar tolka som att jag skulle hylla droganvändning.Jahapp, då pratar jag inte mer med dig.
Du säger det är upp till en själv. Guggo är ett perfekt exempel, och vad händer? Du argumenterar över vad han tycker och vad han väljer. Precis som du sa man bestämmer själv över sin kropp, vilket han gjorde nog.