Kollar på The Walking Dead just nu, jävlar vad bra serie.
Följer Du Någon Tv Serie?
Kollar bara på Futurama atm, kollade på alla weeds säsonger men jag väntar bara på att den nya säsongen ska komma ut.
Kollar just nu på: Futurama, Breaking bad, The mentalist och Game of thrones. Riktigt bra serier allihopa.
I skrivande stund så följer jag:
Entourage
Suits
Rookie Blue
Weeds
Breaking Bad
Royal Pains
Top Gear
Gamla avsnitt av "The apprentice" med Sir Alan Sugar som arbetsgivare, samt Masterchef Australia. Programmet går efter varandra eller varannan dag på morgonen, så det blir att man fastnar. Nu har jag dock missat ett antal eftersom jag börjat jobba tidigt.
Family Guy, The Real Hustle, 2/1 men och Simpsons.
Just nu:
True Blood & Curb your enthusiasm
15 sept drar dock It's always sunny in Philadelphia s7 igång, fan sugen jag är.
Letar serie just nu, men väntar på release ifrån-
Simpsons S23 September 25, 2011
Family Guy S10 September 25, 2011
How I met your Mother S07 September 19, 2011
Game of Thrones S02 ?
The Walking Dead S02 October 16, 2011
Game of Thrones kommer dröja mer än ett år, bara så att du vet :P
↗ till inläggetGame of Thrones kommer dröja mer än ett år, bara så att du vet :P
Känns som om det bara var ett år sedan man började vänta på The Walking Dead, och nu är första avsnittet snart här :D
↗ till inläggetÄr Suits bra? Laddar hem S01E01 nu med höga förhoppningar!I skrivande stund så följer jag:Entourage
Suits
Rookie Blue
Weeds
Breaking Bad
Royal Pains
Top Gear
Chuck - om en datornörd som öppnar ett mail och laddar ner filer till sin hjärna, och blir Intersect.
Simpsons - Behöver jag säga något?
How i met your mother - sjukt bra serie IMO.
Breaking Bad - nya säsongen är bra som fan.
Family Guy
Det va nog alla.
Själv har jag sett alla säsonger av Criminal Minds och Dexter och ser fram emot ytterligare säsonger i framtiden. Bra underhållning, schyssta karaktärer, och vem älskar inte mord och psykopater?
↗ till inläggetJag tycker det är en härlig serie, blir bättre ju längre den fortgår!Är Suits bra? Laddar hem S01E01 nu med höga förhoppningar!
Börjat kolla weeds säsong 7 nu. Bra början iallafall :)
Letar som en galning efter House säsong 6, hittar bara massa satans feltextade versioner.
Att "hyra" alltså.
Börjat kolla om alla Scrubs säsonger igen efter att ha kollat Playa del Sol säsong 1. (För Josephine Bornebuschs skull < 3)
Har precis sett klart chuck alla säsonger för andra gången, nu ska jag börja titta på dexter
Är Game of Thrones bra? Boken var sjukt bra, funderar på att se serien.
↗ till inläggetÄr Game of Thrones bra? Boken var sjukt bra, funderar på att se serien.
Absolut.
En av de bättre serierna jag har sett i alla fall.
Nu också South Park. :D