↗ till inläggetKan också tillägga att KG varken var min eller WASD forum. Om KG skulle återstartas så känns det inte mer än rätt att alla dem som har varit med och verkligen jobbat med KGs GF-struktur och anda ska hålla med om att det ska startas upp igen. Skulle jag starta KG skulle jag känna det som om jag försöker kopiera något som inte var mitt.Om du syftar på hur KG var förut, så nej. Inte till att börja med i alla fall. Precis som Davve så har jag inte tänkt att vara lika aktiv som förut. KG kommer antagligen inte återskapas som gruppforum här på fuska.
Wasd Och Dave37 Är Tillbaka
Välkommen tillbaka :)
↗ till inläggetJa ingen har klagat än så länge vad jag ser. :DInte många lär bli glad att dave är tbx :P
Tänk på att många är på semester just nu. Dessutom kan inaktiviteten bero på att folk föredrar att vara ute nu när det är passande väder istället för att sitta inne vid fuska.se och uggla.
Jag ska passa på och besvara eran fråga. Det är okej, men inte jättecoolt.
↗ till inläggetFast om du ser på diagrammet så har aktiviteten varit långt under det normala i ett helt år, och det började några få dagar efter att vi (här syftar inte "vi" på endast mig och WASD) blev bannade.Tänk på att många är på semester just nu. Dessutom kan inaktiviteten bero på att folk föredrar att vara ute nu när det är passande väder istället för att sitta inne vid fuska.se och uggla.
Jag ska passa på och besvara eran fråga. Det är okej, men inte jättecoolt.
Joooo det är coolt! :D
Alltid trevligt att se att ett par veteraner har hittat tillbaka, även om jag nu aldrig pratade med er direkt innan er ban.
Välkommen tillbaka.
↗ till inläggetAlltid trevligt att se att ett par veteraner har hittat tillbaka, även om jag nu aldrig pratade med er direkt innan er ban.
Välkommen tillbaka.
Välkommen tillbaka! Man märkte verkligen att det blev inaktivare när i princip alla i KG blev bannade/satta under utredning.
Alltid kul när trevligt folk kommer tillbaka. =)
Fuska har varit otroligt inaktivt utan er två! Skönt att ha er tillbaka! :)
Välkommna tillbaks! (:
Kul att ni är tillbaka! Jag vet inte om det blir ett matte/programmeringsforum igen. Den skrotades när ni stängdes av då ni två var två av mina aktivaste medlemmar. :P
↗ till inläggetÅh just det jag hade helt glömt av det! Det var ju asnajs! :D Om du (eller någon annan) startar ett så är jag först på låset.Kul att ni är tillbaka! Jag vet inte om det blir ett matte/programmeringsforum igen. Den skrotades när ni stängdes av då ni två var två av mina aktivaste medlemmar. :P
Adda gärna mig på msn också Mezox, du är min sista utväg när det gäller svåra mattegrejjer. ;)
och så är du väldigt trevlig också.
yes ja har saknat er asmkt xDDD men bra att ni äntligen fick komma tillbaka jag förstår inte varför ni försvann åkte ni på semester elr ;) doing som funy stuf ehehehe
Välkomna tillbaka.
Kan inte säga att jag saknat er då jag haft i stort sett daglig kontakt med er på andra ställen...
;|
↗ till inläggetSäger samma.Alltid trevligt att se att ett par veteraner har hittat tillbaka, även om jag nu aldrig pratade med er direkt innan er ban.
Välkommen tillbaka.
men hej asså jag har en liten UNDRING för att det var ju ett tag sen ni var här senaste ni vet osså sånt. men asså vad var det som hända med kattgruppen för att det var den enda bra gruppforumme här o kg försvan så jag vet inte om ni har nåt nytt samlings ställe???
edit: aså gjorde ni ett nytt forum typ eller nåt ett eget asså
Välkomna tillbaka!
Tycker däremot att trolls visade sig fram mycket oftare när ni alla blev avstängda.
↗ till inläggetAa faktist :P ;: ;|Välkomna tillbaka!
Tycker däremot att trolls visade sig fram mycket oftare när ni alla blev avstängda.
Det var trevligt, blev mycket tråkigare när ni blev bannade.
↗ till inläggetmen hej asså jag har en liten UNDRING för att det var ju ett tag sen ni var här senaste ni vet osså sånt. men asså vad var det som hända med kattgruppen för att det var den enda bra gruppforumme här o kg försvan så jag vet inte om ni har nåt nytt samlings ställe???
edit: aså gjorde ni ett nytt forum typ eller nåt ett eget asså
Anton du behöver inte skriva dåligt med flit och låtsas vara p12. :D Du vet precis lika väl som jag att vi har haft grupper i msn där vi alla gamla KG-stammisar har tjôtat med varandra i flera år och att det inte ändrades på något sätt bara för att jag och WASD blev bannade.
↗ till inläggetHahaha har ingen aning varför. Jag har i vilket fall inte börjat "trolla" med dubbelanvändare under året. Jag har läst forumet som gäst då och då, men inte börjat jävlas och hålla på. Kanske är det för att forumet blev inaktivt och tråkigt som folk började trolla i brist på annat, i ett aktivt forum där det händer grejjer och där folk får engagera sig finns det ju en mycket mindre anledning till att börja trolla i. Vi får väl se om trollningsfrekvensen sjunk nu då eller om det bara är ett sammanträffande. :DVälkomna tillbaka!