:) VAD TYKER NI???!!!!!!!!!!!!! ;) :) :P SPELA DAJMOND ETA SEN BLAKK!!!! :D
Pokemon Ärr Bra! Som Jag Tyker!
Jag tycker personligen folk som spelar generation 4-5 inte har upplevt rent Pokémon-material.
Jag spelade och tittade på Pokémon flitigt under första generationen. Sedan orkade jag inte mer och mognade ifrån det.
Mudkip var den sista bra generationen imo.
Eller det är den senaste jag spelat.
Du måste vara väldigt ung. Du har ju aldrig spelat äldre versionerna
↗ till inläggetHar du gjort det då? :)Du måste vara väldigt ung. Du har ju aldrig spelat äldre versionerna
↗ till inläggetÄhum.... VA?!:) VAD TYKER NI???!!!!!!!!!!!!! ;) :) :P SPELA DAJMOND ETA SEN BLAKK!!!! :D
↗ till inläggetJag spelade och tittade på Pokémon flitigt under första generationen. Sedan orkade jag inte mer och mognade ifrån det.
cool du är då!
↗ till inläggetTycker personligen inte om 3e så himla mycket själv, några pokemon jag gillar och så men spelen var lite jobbiga, för mycket vatten. Men fjärde var nog den sämsta. 5e är ganska bra imo.Mudkip var den sista bra generationen imo.
Eller det är den senaste jag spelat.
↗ till inläggetJag tycker personligen folk som spelar generation 4-5 inte har upplevt rent Pokémon-material.
Vad menar du med "rent Pokemon-Material"?
Jag har spelat sen jag var 11 och tycker att Black and White var på ett sätt bäst hitills. Det enda som jag kan klaga lite på är att vissa av pokemonen såg lite dumma(visa väldigt dumma ut) ut men det fanns ändå många grymma pokemon som: Darmanitan, Scrafty, Cofagrigus, Carracosta, Archeops, Zoroark, Reuniclus, Chandelure, Hydreigon och Volcarona.
↗ till inläggetAtt det var Pokémon.Vad menar du med "rent Pokemon-Material"?
Jag har spelat sen jag var 11 och tycker att Black and White var på ett sätt bäst hitills. Det enda som jag kan klaga lite på är att vissa av pokemonen såg lite dumma(visa väldigt dumma ut) ut men det fanns ändå många grymma pokemon som: Darmanitan, Scrafty, Cofagrigus, Carracosta, Archeops, Zoroark, Reuniclus, Chandelure, Hydreigon och Volcarona.
↗ till inläggetJaa fast lite senare än du har :PHar du gjort det då? :)
↗ till inlägget^This.Jag tycker personligen folk som spelar generation 4-5 inte har upplevt rent Pokémon-material.
nu kan jag ju inte påstå att jag spelat dom senaste spelen i serien...
...men jag tycker att de sista riktiga pokemonspelen var i guld och silvers generation.
"Gulp"... Ja, Svårt att läsa med din stavning, Hur gammal är du 7, 8, 9, 10 kanske? Jag är 11 och kan stava bättre. Fast jag har en svenska lärare som Mamma. :rolleyes:
↗ till inläggetAlla pokemon är lika riktiga vare sig folk gillar det eller inte, är så trött på folk som slutat spela och säger att dem nya inte är "riktiga" pokemon.. just fuckin' deal with it.nu kan jag ju inte påstå att jag spelat dom senaste spelen i serien...
...men jag tycker att de sista riktiga pokemonspelen var i guld och silvers generation.