Snart är det dags för dreamhack! Detta blir första gången jag går dit, sitter på D42. Var sitter ni?
Någon som vet om det finns om det finns någon ankdamm i närheten? Kommer behöva klara mig 4 dagar utan ankor annars.
Snart är det dags för dreamhack! Detta blir första gången jag går dit, sitter på D42. Var sitter ni?
Någon som vet om det finns om det finns någon ankdamm i närheten? Kommer behöva klara mig 4 dagar utan ankor annars.
Sitter på D71 :D
Och ankdamm vet jag ingenting om, möjligtvis något bakom kinnarps arena i de skogarna?
Tycker du kan ta med en egen anka och ha i smyg på din plats!
Visste inte att WASD var så kär i ankor :P
OnT: Ska kanske dit.
↗ till inläggetVisste inte att WASD var så kär i ankor :P
OnT: Ska kanske dit.
Är i övermorgon, börjar liksom bli dags att bestämma sig, speciellt då det är ca 10 platser kvar.. ^^
WASD: Rinner en liten bäck strax bakom Elmia, på väg mot Willys, har inte sett några ankor där, men följer du den uppåt eller nedåt kanske du har tur och hittar några änder åtminstone :)
Nej och den främsta anledningen till att jag inte ska dit är nog miljön. Möjligen har jag förutfattade meningar o.s.v, men i min stil verkar det inte.
↗ till inläggetDu hänger alltså på ett spelforum (väldigt aktiv är du oxå) och vill inte åka till DH pga. miljön? Dvs. spel-miljö, dämpade ljus, musik och dataspel? Låter knäppt.Nej och den främsta anledningen till att jag inte ska dit är nog miljön. Möjligen har jag förutfattade meningar o.s.v, men i min stil verkar det inte.
↗ till inläggetKanske ska tillägga fysisk miljö ?Du hänger alltså på ett spelforum (väldigt aktiv är du oxå) och vill inte åka till DH pga. miljön? Dvs. spel-miljö, dämpade ljus, musik och dataspel? Låter knäppt.
↗ till inläggetAha, du menar typ Dämpade ljus, (hög) musik och dataspel?Kanske ska tillägga fysisk miljö ?
↗ till inläggetTill viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)Aha, du menar typ Dämpade ljus, (hög) musik och dataspel?
↗ till inläggetvänta, hur fan lanar du? med ljus och rosor?Till viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)
↗ till inläggetTill viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)
låter mysigt
så ska jag testa :D
Jag är inne på samma spår som PussyCat.
Sen kan detta vara en förutfattad mening men det känns som att det är en hel del kissnödiga fjortisar där.
Jag sitter på D23.
↗ till inläggetDet sista var en överdrift för att spika min poäng, om du inte förstod det.vänta, hur fan lanar du? med ljus och rosor?
inpluggad och klar
Nu sitter jag på D42:25! Den som kommer får en skumtomte! Jag har en stor orange resväska vid platsen som ni kan känna igen.
Är inte alltid vid datorn, har skumtomtarna på den. Om jag inte är där får ni ta en.
↗ till inläggetNu sitter jag på D42:25! Den som kommer får en skumtomte! Jag har en stor orange resväska vid platsen som ni kan känna igen.
Är inte alltid vid datorn, har skumtomtarna på den. Om jag inte är där får ni ta en.
Är det sant? Då kanske man ska svänga förbi och ta en skumtomte :)
Önskar jag var där :(
↗ till inläggetKom förbi bara :) Jag är semi-afk men om en av mina kompisar sitter på platsen så fixar de tomten åt dig.Är det sant? Då kanske man ska svänga förbi och ta en skumtomte :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in