💬
Logga in
Fuska.se

Dreamhack Winter 2011

54 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #1

Snart är det dags för dreamhack! Detta blir första gången jag går dit, sitter på D42. Var sitter ni?

Någon som vet om det finns om det finns någon ankdamm i närheten? Kommer behöva klara mig 4 dagar utan ankor annars.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sitter på D71 :D

Och ankdamm vet jag ingenting om, möjligtvis något bakom kinnarps arena i de skogarna?

22 Nov 2011
Nivå 12 · Mästerfuskare

Tycker du kan ta med en egen anka och ha i smyg på din plats!

Nivå 7 · Fuskare

Visste inte att WASD var så kär i ankor :P

OnT: Ska kanske dit.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Visste inte att WASD var så kär i ankor :P

OnT: Ska kanske dit.

Är i övermorgon, börjar liksom bli dags att bestämma sig, speciellt då det är ca 10 platser kvar.. ^^

WASD: Rinner en liten bäck strax bakom Elmia, på väg mot Willys, har inte sett några ankor där, men följer du den uppåt eller nedåt kanske du har tur och hittar några änder åtminstone :)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Nej och den främsta anledningen till att jag inte ska dit är nog miljön. Möjligen har jag förutfattade meningar o.s.v, men i min stil verkar det inte.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej och den främsta anledningen till att jag inte ska dit är nog miljön. Möjligen har jag förutfattade meningar o.s.v, men i min stil verkar det inte.

Du hänger alltså på ett spelforum (väldigt aktiv är du oxå) och vill inte åka till DH pga. miljön? Dvs. spel-miljö, dämpade ljus, musik och dataspel? Låter knäppt.
23 Nov 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du hänger alltså på ett spelforum (väldigt aktiv är du oxå) och vill inte åka till DH pga. miljön? Dvs. spel-miljö, dämpade ljus, musik och dataspel? Låter knäppt.

Kanske ska tillägga fysisk miljö ?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Kanske ska tillägga fysisk miljö ?

Aha, du menar typ Dämpade ljus, (hög) musik och dataspel?
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Aha, du menar typ Dämpade ljus, (hög) musik och dataspel?

Till viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Till viss del, ja. Är mer för "mys-LAN i stugan", massor av tända ljus och rosor nivet. (?)

vänta, hur fan lanar du? med ljus och rosor?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

låter mysigt

så ska jag testa :D

Nivå 7 · Fuskare

Jag är inne på samma spår som PussyCat.

Sen kan detta vara en förutfattad mening men det känns som att det är en hel del kissnödiga fjortisar där.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Jag sitter på D23.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

vänta, hur fan lanar du? med ljus och rosor?

Det sista var en överdrift för att spika min poäng, om du inte förstod det.

Senast ändrad:

24 Nov 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare

inpluggad och klar

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #17

Nu sitter jag på D42:25! Den som kommer får en skumtomte! Jag har en stor orange resväska vid platsen som ni kan känna igen.

Är inte alltid vid datorn, har skumtomtarna på den. Om jag inte är där får ni ta en.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nu sitter jag på D42:25! Den som kommer får en skumtomte! Jag har en stor orange resväska vid platsen som ni kan känna igen.

Är inte alltid vid datorn, har skumtomtarna på den. Om jag inte är där får ni ta en.

Är det sant? Då kanske man ska svänga förbi och ta en skumtomte :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Önskar jag var där :(

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Är det sant? Då kanske man ska svänga förbi och ta en skumtomte :)

Kom förbi bara :) Jag är semi-afk men om en av mina kompisar sitter på platsen så fixar de tomten åt dig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in