💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Dagen I Ditt Liv?

27 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

som rubriken säger; vad var den bästa dagen i ditt liv och varför?

Min var när jag började 7:an. kändes som man fick en ny chans.

Nivå 6 · Fuskare

När jag såg AC/DC

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

26 Februari 2011

Det var förbannat häftigt att se. Nöjd med resultatet var jag också.

Nivå 16 · Legendfuskare

Inte bästa dagen, men bästa upplevelsen var när jag hade en OBE.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kan ha varit när jag och pappa var på Ullevi för något årsedan och såg på MonsterTrucks.

Glömmer nog aldrig den dagen

Nivå 8 · Veteranfuskare

Studenten, fy fan vilken underbar dag det var ! Hade så fruktansvärt roligt.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bästa dagarna jag har haft är när jag var liten och hela släkten var samlade på julafton. Då mina far och morföräldrar var i liv och man inte hade några som helst problem, man kunde bara va. Upplevelser i all ära men att få vara med nära och kära klår INGET.

:(

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

när ja fick ett bj av en brud de va fett nice glömme aldrig:P

Nivå 7 · Fuskare

När jag såg Red Hot Chili Peppers i Stockholm.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

när ja fick ett bj av en brud de va fett nice glömme aldrig:P

Cool story, bro!
Nivå 7 · Fuskare

När jag hittade den finaste tjejen på jorden.

Nivå 3 · Lärling

När jag sades ha en fin framtid inom handboll för att två veckor senare inleda mitt (hittills) ett års långa skadehelvete!

10 Dec 2011
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Måste varit otroligt.

Nivå 13 · Mästerfuskare

16 Juli 1992.

Jag föddes.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
http://www.youtube.com/watch?v=UurRnEAG2Zs Helt jävla galen dag, minne för livet.
11 Dec 2011
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När jag sades ha en fin framtid inom handboll för att två veckor senare inleda mitt (hittills) ett års långa skadehelvete!

Sad to hear bro<3

Vet inte riktigt, finns många ljusa stunder. Har svårt att välja ut någon speciell, en väldigt bra dag då jag började högstadiet. Från ett helvetiskt kommunalt mellanstadium med skitlärare som var de mest osympatiska jag träffat.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

När jag vann första heatet i RoadRacing SM i Falkenberg -09. Glömmer det aldrig. Sen fick man in och opererat ryggraden så sket sig det. Får bli bilar istället för motorcyklar i fortsättningen. Jävla skit.

Senast ändrad:

19 Mar 2012
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Så jag har läst på lite om OBE's sen sist... Vad jag hittade är att när man har en OBE så är man klarvaken medan kroppen sover. Detta betyder att man också får hallucinationer. vissa personer har såna ortoligt ofta, ochde skriver en blogg där det står bland annat att de upplever mörka figurer, sk. shadow people som står vid deras säng. detta skrämde mig, och efter mer efterforskning hittade jag två ord som fick mig att inte vela sova mer: NOT HALLUCINATIONS. Det är ju osannolikt, men man tänker ju ändå... speciellt eftersom det händer ofrivilligt också. Det finns ju också en jävla massa bloggar och inlägg överallt om hur läskigt det är.. Så hur är det att ha en OBE?

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Så jag har läst på lite om OBE's sen sist... Vad jag hittade är att när man har en OBE så är man klarvaken medan kroppen sover. Detta betyder att man också får hallucinationer. vissa personer har såna ortoligt ofta, ochde skriver en blogg där det står bland annat att de upplever mörka figurer, sk. shadow people som står vid deras säng. detta skrämde mig, och efter mer efterforskning hittade jag två ord som fick mig att inte vela sova mer: NOT HALLUCINATIONS. Det är ju osannolikt, men man tänker ju ändå... speciellt eftersom det händer ofrivilligt också. Det finns ju också en jävla massa bloggar och inlägg överallt om hur läskigt det är.. Så hur är det att ha en OBE?

Det du läst om är sömnparalys. Alla upplever de lite olika och influeras främst av vad man tror på. Om du inte tror på de där figurerna kommer du inte träffa på dem.
20 Mar 2012
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #20
↗ till inlägget

Det du läst om är sömnparalys. Alla upplever de lite olika och influeras främst av vad man tror på. Om du inte tror på de där figurerna kommer du inte träffa på dem.

Och sömnparalys är det första stadiet i en out of body experience.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in