Nu kommer juletid igen och jag har full idétorka och ingen aning om vad jag ska köpa till min pappa. 200-400:- är väll typ budgeten.
BRING IT ON
EDIT: Nu med mindre stavfel!
Nu kommer juletid igen och jag har full idétorka och ingen aning om vad jag ska köpa till min pappa. 200-400:- är väll typ budgeten.
BRING IT ON
EDIT: Nu med mindre stavfel!
Presentkort
Bok
Köpte en bok förra året, men det blir nog det om jag inte kommer på något.
Rabatt kort på Max?
Vad gillar din fader att göra? Vad jobbar han med osv? Måste ha lite info.
Öldrickarhjälm.
Köpte ett skärp till min fader
↗ till inläggetHan arbetar som snickare, och han har egentligen inte så mycket intressen, han sitter mest vid datorn, arbetar eller gör saker med familjen.Vad gillar din fader att göra? Vad jobbar han med osv? Måste ha lite info.
Powerthirst.
↗ till inläggetDå kanske han finner Turbo Enkabulatorn intressant. Men den är nog för dyr i detta sammanhanget.Han arbetar som snickare, och han har egentligen inte så mycket intressen, han sitter mest vid datorn, arbetar eller gör saker med familjen.
↗ till inläggetJa, det tror jag tyvärr.Då kanske han finner Turbo Enkabulatorn intressant. Men den är nog för dyr i detta sammanhanget.
Hårdisk eller USB - Minne
Monopol!
För 400:- borde du få en helt okey whiskey, be morsan köpa den :)
↗ till inläggetsmörkniv?Han arbetar som snickare, och han har egentligen inte så mycket intressen, han sitter mest vid datorn, arbetar eller gör saker med familjen.
Edit: i trä?
Filmer brukar vara ganska enkelt och safe. Dessutom kan ni ju titta på den allihop!
Ett najs vin/skumpaflaska.
↗ till inläggetVadå smörkniv i trä? Då blir det en träkniv.smörkniv?
Edit: i trä?
Pappor som är intresserade av film och teknik blir glada för en bluray-film. Gärna någon action-klassiker.
Blev någon rolig gubbok och en spraydeo som jag vet han gillar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in