Bilar 2, den var bra men den första var bättre.
↗ till inlägget+1Anal Intruder 6: The Anal Twins.XXX.DVDRip.XviD
Bilar 2, den var bra men den första var bättre.
↗ till inlägget+1Anal Intruder 6: The Anal Twins.XXX.DVDRip.XviD
↗ till inläggetBland de bättre i serien!Var den bra?
Moneyball.
↗ till inläggetBåde jag och min biokamrat blev besvikna.Sherlock Holmes: A Game of Shadows
Både Robert Downey Jr. och Hans Zimmer imponerar som vanligt.
Bomb The System
↗ till inläggetVad tyckte du om den då? Du borde se wholetrain.Bomb The System
Goldfinger :D
Braveheart
Rise of the Planet of the Apes
↗ till inläggetVar den bra? (Letar efter bra filmer..)Rise of the Planet of the Apes
↗ till inläggetDen är helt okej!Var den bra? (Letar efter bra filmer..)
↗ till inläggetSom Nomatic skrev så var den helt okej. :)Var den bra? (Letar efter bra filmer..)
En av de bättre komedierna idag.
Top Gun
-För mycket sterotyper.
+Flyg scenerna.
O brother where art thou
Harry Potter och Hemligheternas Kammare
Har inte sett HP filmerna. o:
Teachers
↗ till inläggetGrabbar och grabbar som påstår att de är kvinnor- glöm inte att säga vad ni tyckte om filmen också och motivera gärna varför ni tyckte så- blir skittråkigt om alla bara skriver en titel, det säger inte speciellt mycket. Lägg gärna in en bild på filmen också.Ja, som rubriken lyder? Vilken film såg du senast, och vad tyckte om den? Skriv gärna hur ofta ni kollar på film. Själv avbröt jag nyss en film som hette Far From Heaven eftersom den var seg..:)
OT:
Nyligast så såg jag filmen "The Beach" (ifrån år 2000) med bla. Leonardo DiCaprio.
Filmen var otroligt feel-good, gillade ni "Into the wild" kommer ni gilla denna film.
Personligen så älskar jag filmer som handlar om exotiska miljöer, utöver denna film kan jag rekommendera "Cast Away" med Tom Hanks.
Jag kände dock att filmen blev lite väl "spårad" emot slutet, men jag antar att det är en smaksak, kan inte bara vara underbart i filmer.
Såg In Time idag. 6/10.
+ Filmen hade en ganska bra handling
+ Tjejen är snygg
+ Stjäl från de rika ge till de fattiga tema
+ Sevärd om man har tråkigt
- Justin Timberlake suger som skådespelare
- Polisernas kläder ser ut som någon latexfetisch
- Urfåniga bilar
Star Wars I
Mycket bra film, fortfarande. Bättre än de där pinsamma gamla i alla fall. Den här är ju mina barndomsminnen, märks verkligen att jag kan många repliker utantill, fast jag märker att jag vet vad de betyder... hahaha!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in