Hade gärna gått in men "Outdated server!" poppar upp när jag försöker joina.....
❖ Myths Of Daedwin ❖ All Custom Coded | Dungeons | Classes | 130+ Skills | Professions | Nations | Guilds | Mounts
↗ till inläggetServern är inte uppgraderad än till Minecraft 1.1. Om du absolut vill spela nu så får du nedgradera ditt minecraft till 1.0.0 eller vänta ett tag tills de har uppgraderat servern.Hade gärna gått in men "Outdated server!" poppar upp när jag försöker joina.....
↗ till inläggetTycker att du implicerade "jag" i inlägg #32.
Precis som att jag implicerade "jag" här.
Vad menar du? :)
Server är nu uppdaterad, njut av det nya pirate-language xD
↗ till inläggetNär du säger bara "uppdaterade servern" så implicerade du "(jag) uppdaterade servern".Vad menar du? :)
↗ till inläggetDerf frågade "vad har NI uppdaterat". Om vi lever under 1800-talet kan det ju betyda du, men senast jag kollade gjorde vi inte de :PTycker att du implicerade "jag" i inlägg #32.
Precis som att jag implicerade "jag" här.
↗ till inlägget"Ni" kan fortfarande betyda "du" även 2012 :>Derf frågade "vad har NI uppdaterat". Om vi lever under 1800-talet kan det ju betyda du, men senast jag kollade gjorde vi inte de :P
OnT: Funderar på att dra igång med Minecraft igen, då blir denna server den första jag testar.
↗ till inlägget"Ni" kan fortfarande betyda "du" även 2012 :>
OnT: Funderar på att dra igång med Minecraft igen, då blir denna server den första jag testar.
Tycker jag absolut du ska göra, jag hade inte kört minecraft på ett halvår och sedan så kom den här tråden upp, det är en riktigt bra server. Enda nackdelen är lagget.
Ja det laggar lite ibland men vi försöker fixa det så snart som möjligt ;)
Jag, Marwzoor, är ägare av SmudgeCraft, Deminth hjälper mig lite, med utvecklandet av Servern.
↗ till inläggetTack för att du klargjorde det.Jag, Marwzoor, är ägare av SmudgeCraft, Deminth hjälper mig lite, med utvecklandet av Servern.
Jag trodde du Demith var typ från USA eller nåt. Jag trodde smudgecraft var en Engelsk server. :D
Jag ska gå in direkt och spela nu, är det någon mer som vill vara med och spela?
När ni kommer in på serven då skriv hej på svenska så att alla vet att du är från sverige (www.fuska.se) :D
↗ till inläggetDet är en engelsk server och man ska skriva på engelska i public.Jag trodde du Demith var typ från USA eller nåt. Jag trodde smudgecraft var en Engelsk server. :D
Jag ska gå in direkt och spela nu, är det någon mer som vill vara med och spela?
När ni kommer in på serven då skriv hej på svenska så att alla vet att du är från sverige (www.fuska.se) :D
Skitkul när admin bryter mot sina egna regler och fuskar fram föremål för att ge sin egen fraktion fördelar.
↗ till inläggetJa, den verkar ju hemskt engelsk... http://www.ip-adress.com/ip_tracer/85.226.244.25Det är en engelsk server och man ska skriva på engelska i public.
TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetMenade mer att det tänkta officella språket inne i spelet är engelska. En server kan inte ha en nationalitet eftersom den inte kan ha medborgarskap, oavsett i vilken nation dess IP hör hemma.Ja, den verkar ju hemskt engelsk... http://www.ip-adress.com/ip_tracer/85.226.244.25
↗ till inläggetSkitkul när admin bryter mot sina egna regler och fuskar fram föremål för att ge sin egen fraktion fördelar.
Ja, den verkar ju hemskt engelsk... http://www.ip-adress.com/ip_tracer/85.226.244.25
TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raptio, vi vill hålla Servern internationell, därför har vi valt att ha engelska som primärt språk. När jag säger "Vi" menar jag mig och Deminth. Varken jag eller Deminth har fuskat fram föremål för våran faction.
Synd att servern rollbackade
↗ till inläggetEn server kan inte ha en nationalitet eftersom den inte kan ha medborgarskap, oavsett i vilken nation dess IP hör hemma.
Fast en server kan fortfarande vara svensk, somalisk eller betecknas med annan nationalitet om den kommer från eller befinner sig i ett visst land.
↗ till inläggetJa, man pratar engelska på servern, ja.Raptio, vi vill hålla Servern internationell, därför har vi valt att ha engelska som primärt språk.
↗ till inläggetKul att du ljuger också, med tanke på att jag är med i din faction. Hur var det med mob spawners och att bryta mot regeln för redstoneklockor?Varken jag eller Deminth har fuskat fram föremål för våran faction.
Jag är varken med i någon faction eller spawnar items för mitt eget nyttjande. När jag gör det är det endast för serverns bästa och jag ger inga fördelar till andra medlemmar på server. Det andra får du prata med Marwzoor om.
↗ till inläggetJag ber så hemskt mycket om ursäkt och har åtgärdat mina misstag.Kul att du ljuger också, med tanke på att jag är med i din faction. Hur var det med mob spawners och att bryta mot regeln för redstoneklockor?