Kör väl i den här också då.
Bild På Din "setup"!
Mitt verkligen städade skrivbord
Trocadero ^ <3
Bumpar denna tråd med min setup:
Bilden är igentligen menad till en "show you battlestations" tråd på 4chan, men duger nog till att postas här också :P
Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.
Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P
Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.
↗ till inläggetVrf har du toapapper i sängen? E du "förkyld" :P :cool:
↗ till inläggetVrf har du toapapper i sängen? E du "förkyld" :P :cool:
Alltid förkyld :D
↗ till inläggetHar flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.
Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P
Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.
SC2 :o Hur går det?
↗ till inläggetSC2 :o Hur går det?
Jag kör inte så mycket längre. Har aldrig orkat köra så pass mycket så att jag går upp i ligorna. Men jag antar att jag fortfarande kör som en silver spelare typ.
↗ till inläggetRöker du? :angry:Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.
Måste ta lite bilder också. Funderade på det, men då var tråden inaktiv och jag ville inte fortsätta. Men nu verkar den vara igång :D
Blubb.
Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där.
Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där.
command and conquer?
↗ till inläggetheroes of Might & Magic III ?Blubb.
↗ till inläggetFarao/Pharao?Blubb.
*Bild*
↗ till inläggetTrodde först att skärmarna var högtalare.Har precis införskaffat mig dessa tre för att köra eyefinity, samt ett trådlöst headset från Corsair.
PS. Jag hatar Radeon & ignorera avtrycket på skärmen till vänster.
Ontopic: Jag postar min bild imorgon.
Gamingskärmen no1, 22", 200hz, 50kg xD På den andra skärmen har jag bara irc o spotify